13 Eylül 2014 Cumartesi

Günün Ojesi Pastel 136 ve ekleri..

Günaydın. Günün ojesi geçen gün instagramda gösterdiğim, arkadaşımın seviyorum diye hediye aldığı ojelerden biri Pastel 136 numara. Bu ojeyi de ayrıca çeşitli markaların glitter ojeleri ile de süsledim.

Önce Pastel'i 2 kat sürdüm, zaten rengini hemen veren bir oje. Sonra da sırası ile baş parmağıma FlorMar GL04, işaret parmağıma H&M Starstruck, orta parmağıma Golden Rose Galaxy nail color 27, yüzük parmağıma FlorMar GL02 ve son olarak da küçük parmağıma da Gabrini Confetti 06 numarayı uyguladım. Ortaya çıkan görüntüyü sevdim ben, güneşte her bir glitter ayrı ayrı parladı ve 2 gün de tırnaklarımdan çıkarmadım.

Çıkartma işlemini ise folyo kullanmadan, sadece asetonlu pamuğu 1-2 dakika tırnak üzerinde bekleterek yaptım ve gayet kolay çıkardım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder