2 Eylül 2014 Salı

Günün Ojesi Catrice plumdog millionare..

Günaydın. Günün ojesinde burada bahsettiğim sevgili Yasemin'den gelen Catrice kutusundan çıkan iki ojeden biri olan plumdog millionare var. Adına bayıldım gerçekten çok yaratıcı.

Ojeye o kadar bayıldım ki resim çekmelere doyamadım, bloga koyduklarımdan başka bir 10 tane resim falan daha vardır sanırım. Crushed Crystal ojeler bizim dokulu diye bildiğimiz ojelerden ama tırnakta çok pütürlü bir görüntü vermedi. Bazıları o çok pütürlü hissin ellerine gelmesini sevmiyorlar biliyorum, bu ojenin dokusu tam kararında diyebilirim. Sürüm çok kolay, ancak tam havası için 3 kat sürmem gerekti. İlk iki katı sürdüm, bekledim kurudu sonra 3. katı geçtim. Zaten dokulu ojeler çok çabuk kuruduğundan sorun olmadı. 

Rengi enfes, içindeki renk çeşitlemeleri odaklanmadığım bu fotoda çok açık belli oluyor. Pembeden, mora, maviden sarıya dönen pek çok ışıltı var.

3 kat olarak uygulanmış hali.

O kadar kolay çıktı ki bir de dokulu oje falan demezsiniz. Normal oje gibi çıkarttım. Hiç bir yere de bulaşmadı.

Güneş altında şahane duruyor gerçekten, yaz-kış bol bol kullanacağım bir oje oldu kendisi.

Yasemin'ciğim çok teşekkür ederim bu harika ojeye beni kavuşturduğun için canım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder