19 Eylül 2014 Cuma

Rimmel London Wonder'Full Maskara..

Rimmel London'ın argan yağı içeren Wonder'Full maskarası Watsons mağazalarında bir süredir satışta ve bana da Ebru'nun düzenlediği etkinlikte hediye edildi. İçinde argan yağı bulunduğu için kirpiklere bakım yapmayı ve beslemeyi vaat ediyor öncelikle.
Bu sefer dışı klasik Rimmel London maskaraları gibi değil, daha şık bir bakır rengi  yapılmış.

Fırçası büyük, plastik ve ucu da esnek, tarak gibi, kirpikleri tek tek ayırmayı ve topaklanma yapmadan uzatmayı hedefliyor.  Bu tarz fırçalara hep korkarak bakıyorum, gözümün içine ara ara da olsa batırmışlığım var bu tür fırçalarla uygulama yaparken. 

O nedenle daha dikkatli uygulama yapıyorum. Kirpikleri besleme vaadi için henüz bir yorum yapamıyorum. Zaten böyle bir iyileşme olduğu (olursa) uzun bir zaman sürecinde fark edilebilir. Bir de sebat edip sürekli aynı maskarayı sanırım hiç birimiz kullanmıyoruz. Ben bazen bu maskarayı tek, bazen de dolgunluk veren başka bir maskara ile birlikte kullanıyorum. Özellikle de Eyeko maskara ile birlikte kullanınca çok güzel bir sonuç aldığımı fark ettim.


Maskaranın kirpikleri uzatması güzel, beğendim. Ama uçlarında ilk başlarda hafif bir topaklanma oluyordu. Bunu maskaranın ilk açıldığındaki ıslak yapısına bağlıyorum. Daha sonra biraz daha kurudu. 2 hatta 3 katta bile öyle bariz bir topaklanma olmuyor. Güzel günlük bir maskara olarak kullanılabilir. Temizliğinde hiç sıkıntı yaşamadım, normal bir çift fazlı temizleme solüsyonu ile çıkabiliyor. 

Maskaranın satış fiyatı 19.90 TL. ve Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Ayrıca çok yakında Kurban bayramı nedeni ile de indirime girebilir, takip etmekte fayda var.
Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder