9 Eylül 2014 Salı

Hourglass Diffused Heat allık..

Günaydın. Hourglass ülkemizde bulunmayan high-end ürünlerden biri, üstelik de pudraları son zamanlarda çok övülüyor. Pek çok blogger arkadaşım instagram üzerinden satış yapan kişilerden Hourglass marka pudraları aldılar ve kullanmaya başladılar bile. Ben de almayı düşünüyordum ama tam o sırada sevgili Neslihan kendi aldığı bu hourglass diffused heat isimli allığı satışa çıkartınca önce ufak bir tereddüt yaşasam da sonunda dayanamayıp aldım. Bu allık yine aynı isimli pudrasının allıkla birleştirilmiş hali, yani önce allığı denemek daha mantıklı geldi bana.

Ambalajı high-end bir ürüne yakışır şekilde, krom rengi aynalı bir kutu ve oldukça sağlam. Aynı zamanda zarif bence.

Diffused heat aslında pudranın adı, allık da ayrı bir isim taşıyor, vibrant poppy ve bundan başka 5 yani toplamda 6 allık seçeneği var. Eğer seçecek olsaydım da pudra olarak diffused light'ı tercih ederdim gibime geliyor. 

İçi damarlı bir tarafında allık rengi, bir tarafında da pudranın rengi yoğun. Aslında ayrı ayrı bile kullanılabilecek durumdalar. Ama o pudra kısmındaki minik allık damarları biraz işi bozuyor. Yine de o  Nars kabuki fırça ucu ile o kısımdan alıp, setting olarak göz altıma uygulamama engel olmuyor bu durum.

Burada biraz belli oldu ancak, allığın içinde çok minik altın rengi ışıltılar var, yanakta baksın durmuyor kesinlikle. 

Pigmentasyon oldukça iyi, ben Nars fırça ile sürdüğüm için zaten istediğim miktarı rahatça ayarlıyabiliyorum.  

Yapısı biraz tebeşirimsi, ben kullanırken çok az  tozlanma yaptı ama  bu  Nars'ın fırçasından dolayıdır sanıyorum. Çünkü bana tozlanmaya meyilliymiş gibi geliyor. Başka fırça sürmedim ama sanki stippling veya duofiber bir allık fırçası ile tozlanma yapabilirmiş gibi geldi bana.

Renkleri sevdim mi evet sevdim, alternatifi çok bir renk ama pudranın duruşu  ilginç, elmacık kemiğim üzerinde hakikaten değişik bir ışık yarattı.

Kendi sitesinde allık 35 $, pudra ise 45 $, TR'de ise çok daha pahalıya satıyorlar maalesef. O nedenle pudrayı alıp almamaya karar veremedim henüz, Bakalım belki daha sonra alırım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder