4 Eylül 2014 Perşembe

Günün Ojesi NYX 124..

Günaydın. İzindeyken bir de Kanyon AVM ziyareti yapmıştım. Oraya kadar gitmişken Douglas'a da uğradım ve şöyle bir bakındım. Aslında amacım bir tane Butter London oje almaktı ama 39 TL. olan fiyatlarını görünce yine parama kıyamadım. Sonra Marvis diş macunu aldım denemek için ve kasada da instagram hesabımda gösterdiğim 2 adet NYX oje aldım. Tanesi 5TL. olmuştu, normalde sanırım 10 TL. gibi fiyatları.
124 numaranın rengini çok sevdim ama çok pigmentsiz olacağı belliydi. Yine de benim gök mavisi olarak adlandırdığım bu renge karşı koyamadım. 

3 katta istediğim tam rengi verdi bence. 2 kat gerçekten çok renksiz geldi gözüme. Kuruma süresi kısa ama biraz dayanıksız buldum ben ojeyi.

İkinci gün çekilen bu resimde gördüğünüz gibi işaret ve orta parmak uçlarında biraz beyazlanma başlamış. Daha çok tutmak isterseniz bu aşamada üzerine sürülecek bir kat daha durumu kurtarır. 

Yine de sevdiğim bir oje rengi oldu kendisi, FlorMar ojelerin bile 4-5 TL. olduğu bu günlerde 5 TL.'lik fiyatı ile de bana gayet iyi geldi.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder