25 Eylül 2014 Perşembe

Mac satin tauppe vs. WW Silent Treatment Eyelid shadow..

Mac far paletimin içinde Satin Tauppe rengi ile WW Silent treatment paletteki eyelid için düşünülen rengin birbirine dupe olarak kabul edildiğini WW Silent Treatment paleti yazdığım buradaki yazımda söylemiştim. Şimdi de sıra geldi ikisini karşılaştırıp, gerçekten dupe olup olmadıklarını görmeye.

Bir kere görüntüleri bile çok fazla benzemeyen iki farın dupe olduklarını ben bazı yabancı bloglarda okumadan hiç düşünmemiştim. Aynı şey Mac Club için de geçerli.

Görüntüyü geçip swatchlara baktığımızda ise gerçekten dupe olup olmadıklarını kendimiz görebiliyoruz. Bana sorsanız benzemiyorlar bile derim, nasıl dupe olarak gösterilmişler anlamak mümkün değil. Satin tauppe bariz olarak daha kahve ve diğerine nispeten dana mat yapılı iken, WW daha açık renk, içinde şampanya tonu bulunuyor ve daha shimmery yani parlak.

Hatta gölgede daha da net görülebiliyor. ST kesinlikle kızıllık içeren bir kahve tonu iken diğeri bariz daha açık ve bana sorarsanız içinde kahveden ziyade grilik var.

İkisi birbirinin yerine kesinlikle geçemeyeceği gibi, bence bambaşka renkler oldukları için bambaşka makyajlar çıkarmak için kullanılabilecek renkler. Ben her ikisini de aldığıma çok memnunum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder