5 Eylül 2014 Cuma

Essi Güzellik Merkezi..

Bayram dönüşü daha sonra ayrıntılı bir yazı ile anlatacağım İdakew doğal ürünleri yapım atölyesi için Essi Güzellik Merkezi Nişantaşı şubesinde 5 blogger arkadaşımla bir araya geldik. Atölye çalışmamızdan bahsetmeden önce Essi güzellik merkezinden söz etmek istiyorum. Tün Türkiye çapında sanırım 19 tane şubeleri var, İstanbul'dak, şubelerinden biri olan Nişantaşı şubesini gezme ve görme fırsatım oldu.
Merkez çok güzel, her yer tertemiz ve son derece ilgili görevlileri var. Merkezin yöneticisi konumundaki Dilek Hanım bizlere çok güzel bilgiler verdi ve daha sonrasında da hediye edilen bir seans yüz ovali toparlama uygulamamı da bizzat kendisi yaptı.

Bu avizeye bayıldım. 

Merkezi gerçekten çok beğendim, daha sonra yani sonbaharda yüz rengim açılınca başka uygulamalar için tekrar ziyaret etmeyi düşünüyorum.

Detaylara da ayrıca bayıldım.

Su ikramları bile son derece özenli ve zevkli, bayıldım buna.

 Size için özel uygulamalar için Essi Nişantaşı şubesini veya herhangi başka bir şubeyi ziyaret ederseniz adımı vermeyi unutmayın lütfen.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder