17 Eylül 2014 Çarşamba

Oje düzeltici kalem

Günaydın. Oje sürmeyi ne kadar sevdiğimi artık biliyorsunuzdur sanırım. Tabi oje sürerken her zaman düzgün süreceğim ya da süreceğiz diye bir koşul yok, zaman zaman elim titriyor, bir şey oluyor dikkatim dağılıyor ve o oje tırnak kenarına bulaşıveriyor. Önce sol elime sürdüğüm için oradaki bulaşmaları hemen sağ elimin baş parmağı ile alıp temizleyebiliyorum. Ya da bütün hepsi bittikten sonra asetona batırılmış bir makyaj düzeltme çubuğu ile kenarları siliyorum. Ama bazen o pamuk tırnaktaki ojeyi de silebiliyor yanlışlıkla.
İşte şimdi bütün bu işlemlerle uğraşmamak için bulaşan ojeleri oje temizleyen/düzelten kalem şeklinde ürünler var. Bu Watsons'ı kendi markasına özel getirttiği bir ürün Kruidvat, aynı şekilde Essence ve Pastel'in de buna benzer ürünleri var.

Bu Ebru'nun etkiliğinde Watsons'ın göndermiş olduğu paketten çıktı. Bu tarz pratik ürünlerin elimin altında bulunmasını seviyorum ama uzun zamandır da alamamıştım. Daha önce Essence'in düzeltici kalemini kullanıyordum ama hemen kuruyor ve ucu da bozuluyor.


İçinde aseton bulunmuyor ve 3 adet de yedek başlıkla geliyor ürün. Sanırım fiyatı 9-10 TL. civarında olacak.

Normalde bu tür ürünlerin uçları daha ince ve açılı ama bunun ucu flamaster kalem gibi yuvarlak ama tırnak arasına sokup temizlemekte bir sorun yaşamadım. Ucu görüldüğü gibi biraz kirlendi ama her temizlik sonrası bir peçete ile uçta biriken ojeyi alıyorum. Böylece birikme yapmıyor sadece renk kalıyor orada. 

Diğer yedek 3 adet uç kalemin arkasındaki haznede duruyor. Artık tamamen iş görmez duruma geldiğinde eski ucu çıkartıp bunlardan birini takıyorsunuz. Bir uç kullanım sıklığına bağlı olarak sanırım 3-4 hafta gidiyor, yani Essence'in kalemini o kadar kullanabildim ben. Pastel'in kalemi daha çabuk kurumuştu yanılmıyorsam. Bu arada işiniz bitince kapağı sıkıca kapatmayı unutmayın, yoksa hemen kuruyor.

Sürekli kullanılmasa bile el altında böyle bir ürün olması iyi bence, ayrıca bunu yolculuğa/tatile de götürebilirsiniz.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder