2 Eylül 2014 Salı

Bitenler Ağustos,,

Evet, bir ay daha bitti ve sonbahar mevsimine girdik. Yaz ne çabuk bitti değil mi, gerçi daha sıcak havalar görürüz ama yaz resmi olarak bitti. Yazın son ayında ise istediğim kadar ürün bitiremedim, bunun nedeni zırt pırt bir yerlere gitmem oldu tabi. Bundan sonra daha düzene girerim sanıyorum.
Hemen FlorMar çantama boca ettiğim ürünlerin toplu haline bakalım. Yine de büyük parçalar bittiği için performans fena değilmiş.

Bitenlerin gediklisi Sarıkız, Ambre Solaire kuru güneş yağı, yazısı burada var, seneye de başka bir şey denemek istemezsem alabilirim.  Beauty Formulas cooling mist ise geçen sene çantamda kalan serinletici yüz ve vücut spreyi, çok güzelmiş meğerse ama satışı yokmuş sanırım artık, Watsons'dan almıştım. 

#özelizbizbloggerızbiz etkinliğinde hediye edilen Zigavus marka, nar özlü şampuan, bütün yaz bunu kullandım diyebilirim. Saçımı yumuşatmasını ve dökmemesini sevdim. Yenisi alınabilirlerden. Urban Care markasına ait iki seyahat boyu şampuan, yazlıkta kullandım. Argan yağlı olanı daha sevdim diyecekken keratin özlü olan saçımı daha iyi yaptı, daha yumuşattı ve kokusu da daha güzeldi. Ama büyük boylarına şimdilik gerek duymuyorum.

Bioderma Sensibio, bir şişe daha bitti, bir süre için bunu kullanmaya ara verip Garnier ya da Cyrene kullanacağım. BBW beautiful day vücut spreyi, koku harika ama kesinlikle kalıcı değil. Zaten bütün BBW body mistler için aynı şey söz konusu. Alışverişinden ve kendisinden burada bahsettiğim el sabunu, gerçekten bayıldığım bir sabun, kokusu da harika ama indirimde görmezsem bir daha almam sanırım.

Avon saç tazeleme spreyi, bunun da ilk sıkımı iyi sonra koku 5 dakika içinde gidiveriyor. Yine Avon saç koruma spreyi, güneşte saçı koruyacağını vaat etmiş ama açıkçası böyle bir etki göremedim. Boyam da her zamanki gibi aktı, saçım da denizde kurudu. Sephora'dan aldığım ve burada bahsettiğim 15 SPF'e sahip vücut spreyi, ikincisini aldım bile, şehir içinde de kullanmak için oldukça pratik bir ürün.

Burada bahsettiğim Dove seyahat setinden çıkan duş jeli ve buradaki Yves Rocher tırnak/tırnak eti peelingi; ikisinden de memnun kaldım. Yves Rocher tırnak eti peelingi biraz bereketsiz gibi geldi yalnız şimdi Kalyon deniyorum bakalım. Parmex aseton, Benri ile birlikte favori markam. Clinians güneş kremi, deneyemedim bile kokusu tuhaf geldi bana atıyorum. Rival de Loop göz kremi, fena değildi ama yeniden almam artık.


İlk eos'umu bitirdim, hem de en sevdiğim limonlu olan.  Koi Tokyo göz kreminden de burada bahsetmiştim, onu da yeniden almam sanırım, daha denemek istediğim çok krem var. Bioderma Sebium yüz yıkama jeli testerı, daha önce de kullanmıştım, iyidir zaten elimde kocaman bir kutu daha var. Bakalım ne zaman sıra gelecek. TBS C vitaminli bir setin 10 günlük kür olarak kullanılan aydınlatıcı toniği, pek bir şey anlamadan bitiverdi.

Temsili olarak pamuklar, seyahat diş fırçası, jilet ve ayak törpüsü.

Bunlar da çöpe gidenler, her ikisinin de dibinde az kalmış ve nasıl olduklarını hatırlayamıyorum bile o kadar eskiler yani, doğruca çöpe tabi.

Neyse bu ay da hasılat fena değilmiş, bu ay sırada dibini gördüğüm, çok az kalan çok ürünüm var, inşallah bitireceğim hepsini.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder