18 Eylül 2014 Perşembe

Bebakla makyaj temizliği...

Bebak ismini herhalde herkes duymuştur artık diye düşünüyorum. Bir acıbadem sütü ile yola çıkan marka şimdi cilt bakım kremlerinden, güneş kremlerine, makyaj temizleyicilere uzanan bir ürün yelpazesine sahip. Bunlardan pek çoğunu ben de severek kullanıyorum tabi. Zaten çok eskiden beri, bu çeşit çeşit makyaj temizleme kremleri, tonikleri de yokken ya da çok pahalıyken ben makyajımı acıbadem sütü ile temizliyordum. Sonra tabi aman yeni şeyler deneyelim merakı yüzünden bırakmıştım. Şimdi göz makyajı temizleyicisi ile birlikte yeniden keşfettim diyebilirim.

Acıbadem sütü evet bir efsane, çoğu kişi kullanmıştır. Biraz baskın bir kokusu var ama hemen geçiyor ve ben de o kokuyu seviyorum aslında. Göz ve dudak makyajı temizleyicisi ise (tuhaf bir şekilde dudak temizleyicisi de olduğunu şu anda hatırlamış bulunuyorum, sadece göz makyajı temizlemek için kullandığımdan fark etmemişim bile !!!) yeni çıktı sayılır ve çift fazlı bir ürün. Her ne kadar suya dayanıklı makyaj malzemesi kullanmasam da artık bütün ürünler o kadar pigmentli ki düz bir göz makyajı temizleyici ile baya bir uğraşmam gerekiyor makyajımı temizlemem için, o nedenle de çift fazlıları tercih ediyorum.

Görüldüğü gibi uzun süredir kullanıyorum ve favorilerim içine girdi denebilir bu ürüne. Bir disk pamukla göz üzerinde 3-5 saniye bekletip sonra da hafifçe bastırıp dışa doğru çekiyorum. Makyajın alt kirpik dibinde kalan bir kaç izi hariç hepsi bir anda temizlenmiş oluyor. O kalanı da artık bir makyaj temizleme suyu ile çıkarıyorum.

Şişenin ağzı çok rahat, bağğzı markalar gibi (bkz. Loreal) bir anda boşalmıyor veya yandan yandan boşa akmıyor. Sırf bu yüzden sevdiğim tonikleri falan yeniden alamıyorum. 

Süte gelince, sanırım bu elimdeki eski üretimden kalmış olabilir, artık içlerinde pareben ve türevleri bulunmuyor.

Bebak acıbadem sütünün kıvamı ne çok katı ne de çok akışkan, pamuğa döküldüğü anda rahatça yüzde dağılıp, makyajınızı çıkartıyor. Bu sütü makyaj temizleme işlevinin haricinde nemlendirici olarak (aslında Bebak sanırım nemlendirici işlevli bir krem de çıkarmıştı ayrıca, tam hatırlamadım bunu) yüzünüze ve vücudunuza da uygulayabilirsiniz. Özellikle yaz aylarında hemen emilme özelliği ile vücutta fazlalık yaratmayacaktır.

Acıbadem sütü Gratis, Watsons gibi drugstore mağazalarda, marketlerde ve küçük kozmetik mağazalarında bulunuyor ama göz makyajı temizleyicisini bir türlü bulamıyorum. Süvari Kozmetik'de varmş sanırım ama bunun içi taa Şirineveler'e de gidemeyeceğim. Anadolu Yakası'nda maalesef henüz göz makyajı temizleme losyonunu bulabilmiş/görebilmiş değilim.  Her an elimin altında bulunmasını istediğim ürünlerden her ikisi de, acıbadem sütü stoğum sağlam ama göz makyaj temizleyicisini bulamadığım için başka bir marka kullanıyorum artık.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder