10 Eylül 2014 Çarşamba

#hayatımakyajla sonbahara merhaba partisi'ne hoşgeldiniz part #1..

Evet 6 eylül cumartesi günü instagram da takip edebileceğiniz hashtagi ile#hayatımakyajla ve  #sonbaharamerhabapartisi için Bahçelievler Neria Cafe'de 16 blogger arkadaşımla beraber toplandık. Bu güzel buluşmayı aylar öncesinden titizlikle organize eden sevgili Ebru'ya öncelikle çok teşekkür ediyorum. Sayesinde yine muhteşem bir gün geçirdik. Katılan çoğu bloggerı tanıyordum zaten, onlarla yeniden görüşmek şahane oldu, tanımadığım birkaç kişi ile de tanışmak fırsatını bulduğum için çok mutluyum.
Neria Cafe bizi çok iyi ağırladı, hazırladıkları kahvaltıyı çekmedim ama katılan pek çok arkadaşımın blogunda mevcut. Sanırım pek yakında zaten bu yeme içme konusunun uzmanı olan istanbulkazanbenkepçe blogunda kahvaltının detaylarını görebilirsiniz. Geldiğimizde masalarda Zeze Event tarafından hazırlanmış amerikan servisler ve incili bir peçetelik bizi bekliyordu. Ayrıca yine hepimiz için Gizem Şeker'den bir kavanoz el yapımı şeker (ki bu şekerlere bayılıyorum), Senem Boutique tarafından hazırlanmış ve üzerinde tatlı bir uğur böceği bulunan bir kolonya şişesi ve Özlem sabun tarafından hazırlanmış, mis gibi kokan bir sabun bizleri bekliyordu. Bu güzelliklerin hepsi el emeği ürünü olduğu için benim için ayrıca kıymetliler. Hepsine çok teşekkür ediyorum.

Bizimle birlikte olan bir kaç sponsorumuz da vardı o gün. Bunlardan ilki kalıcı oje için en ünlü firmalardan biri olan CND'den Minel Hanım oldu. Bize kalıcı ojenin uygulanması ve diğer ürünleri hakkında güzel bilgiler verdi. Denememiz için getirilen ürünler önce bir sonraki sponsorlar yazısında, daha sonra da ürün yorumlarında olacak.

Daha sonra ürünlerini denediğim ve memnun kaldığım bir firma olan Ixora Parfüm aramızdaydı. Bizim için son parfümleri olan Whisper'ı ve yeni çıkan asetonlarını getirmişler.  Özellikle asetonlarını elimdeki açık Benri biter bitmez kullanmaya başlayacağım. 

Sevgili Ebru'cuğum bazı firmalar tarafından çekiliş için gönderilen ürünleri dağıtırken, kendisi nasıl tatlı ve nasıl doğal anlatamam. O gün de çok yoruldu, emekleri için teşekkürler. Unutmadan bana bu çekilişlerde Plus Canvas'dan güzel bir tablo çıktı, evim süslenmeye devam ediyor sayelerinde, teşekkürler.

Tabi toplu poz vermeden olmaz. Bu arada milyon tane selfie'de çekilmiştik ama hepsi başka başka kameralarla çekildiği için elimde yoklar şu anda.  Bu arada ben followupfashion ve sevgili Livalimin arasında oturuyorum. Ayrıca bu etkinlik sayesinde blogumu ilk açtığım günlerden hatta daha öncesinden bile konuştuğum, yorumlaştığım sevgili Güzellik Kazanı Arzu ile nihayet tam olarak tanışıp sohbet etmek fırsatı bulduk. Ayrıca yine bundan 6 ay önce sevgili Serap'ın partisinde tanıştığım ve çok sevdiğim Fulya ile de yeniden görüştük. Tabi sevgili Pınar'la da nihayet sohbet edebildik. Tabi bir de etkinlik sonunda uzun ama eğlenceli bir eve dönüş maceramız oldu ki bunu da unutmak mümkün değil. Unutmadan bir de Anakara'dan çok tatlı bir misafirimiz vardı, sevgili Nihan Ankaralardan kalkmış gelmiş, kendisini yeniden gördüğüme çok sevindim. Buradan bütün Ankara blogger ahalisine de selam yolluyorum. Ayrıca yine önceden tanıdığı sevgili Hayat Reçeli ve Makyajlı Kareler de oradaydı. Hayat Reçeli'nin bana getirdiği ojeleri bir önceki yazımda okudunuz zaten.

Orada pek algılayamamıştım herhalde ama eve gidip de her şeyi ortaya serince yine Ebru'nun emeklerini bir kere daha takdir ettim. Muhteşem ürünler gelmiş ve hepsini de deneyebilmek için sabırsızlanıyorum gerçekten. Bu ürünlerin tam olarak neler olduğu ve kimler tarafından gönderildiği ise event konulu 2. yazımda gelecek. 

Şimdilik bu kadar.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder