5 Eylül 2014 Cuma

Günün Ojesi Flormar cookie monster..

Günaydın. Günün ojesi yazısını burada yazdığım karışık alışverişten, FlorMar'ın Beauty Toys koleksiyonundan almaya daha fazla karşı koyamadığım Cookie Monster isimli ojesi.

Bence Cookie Monster'ın orijinal rengini tam sağlamıyor ama yine de rengi tırnakta beğendim. Bazen öyle oluyor, şişede hiç beğenmediğim bir renk tırnağımda güzel durabiliyor. Bu arada ojeleri incelerken bir şey dikkatimi çekti, özellikle bu koleksiyon renkleri FlorMar'ın klasik renkleri içerisinde zaten var, ben alırken tesadüf alt alta sıralanmışlardı. Öyle dip dibe görünce hemen anlaşılıyor zaten.

Rengin duruşu gerçekten çok hoşuma gitti, o nedenle bir sürü fotoğraf çekip paylaşıyorum.

Bu seriden toplamda 3 oje aldım ve denedim. Daha önce yazdığım Mermaid rengini burada, Golden Ball'ı ise burada görebilirsiniz.

Sürümde önce biraz zorlandım. Akmasın diye fırçayı iyice sıyırdığım zaman oje kuru bir hal aldı sürerken iz yapmaya başladı. İkinci katı ojeyi fırçaya daha yoğun alıp sürdüğümde ise bir problem olmadı. Aslında 2 kat yeterli bu oje için ama bazı tırnaklarımda hani elinizi ışığa kaldırıp baktığınızda arkadan bir beyazlık gözükür ya ojede, bir kaç tırnakta öyle bir görüntü olduğu için o tırnaklarıma 3. katı da sürdüm. Kuruma süresi çok kısa değil ama bekleyecek vaktiniz yoksa kurutucu kullanabilirsiniz.

Çok değişik renkler olmamakla birlikte aldığım 3 rengi de zevkle sürdüm, umarım yakında değişik renkler de görebileceğimiz bir koleksiyon gelir.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder