4 Eylül 2014 Perşembe

MUA lipgloss sweet nothings..

Geçen Gitti Gidiyor'dan yaptığım alışverişi burada anlatmıştım. MUA markasına ait high-intensity lipgloss bu alışveriş ile beraber hediye gönderilmişti. MUA markasına ait daha önce 2 adet far paletini ve bir de kalem rujunu denemiştim. En beğendiğim ve ilk kullandığım hatta Naked palete dupe olarak gösterilen paletin de yazısı burada.
High intensity lipgloss hakikaten yapısı baya yoğun bir gloss, ve ambalajı da tam benim sevdiğim gibi ufak. Bu şekilde belki biter hissine kapılıyorum.

İsmi sweet nothings yani aslında tatlı ve boş sözler demek. Bir de aslında 5.1 ml.'miş ki hiç de az değil aslında.

Klasik sünger uçlu bir aplikatörle rahatça uygulama yapılabiliyor. Buruna yaklaştırıldığında bir kokusu var ama dudakta duyulmuyor o koku.

Oldukça pigmentli gibi ama dudağı kapatmak için mutlaka 2 kat sürmek gerek. Yapış yapış olmuyor ve oldukça da nemlendirici bir gloss. Tabi çok kalıcı değil, bir şey yeyip içmeye kamadan dudağımı yaladığım zaman da yavaş yavaş azalıyor.

Dudakta görünüşü bu şekilde neyse ki kusur göstermiyor.

Ben bu glossu günlük olarak yanımda taşımaya çok sevdim. Böyle uygun fiyatlı ve bol çeşitli markaların bir an önce TR'ye de gelmesi lazım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder