16 Eylül 2014 Salı

Günün Ojesi Flormar Genius Glitter Phone Rings..

Günaydın. Günün ojesi FlorMar'ın yeni Genius Glitter serisinden Phone Rings isimli ojesi. Bu ojeleri ilk defa instagramda görümüştüm sanırım, daha sonra sadece Taksim mağazasında satılacağını öğrendim. Geçen hafta yolum o tarafa düşünce mağazaya uğrayıp o anda dikkatimi çeken 3 rengini aldım.
Aldığım 3 ojeden ilki phone rings isimli pembe-gümüş-siyah ışıltılı ve dokulu oje. Bu ojeler FlorMar'ın daha önce çıkarttığı dokulu ojelere benzemiyor.  Zoya Pixi Dust  yeni koleksiyonu magical pixie serisine ve OPI'nin Mariah Carey koleksiyonundaki ojeler ile benzerlik gösteriyor. OPI ojeleri daha önce sürmüş ve blogda yazmıştım, buradan ulaşabilirsiniz. Zoya'nın elimdeki tek Pixi Dust ojesi ise burada, ama bu daha mat yapıda içinde ışıltı yoktu.  Bu ojelerde taban renkleri mat ama üzerinde büyük parçalı simler bulunuyor. Dokulu oldukları için hemen kuruyorlar. Çıkartmasını ise üzerinde asetonlu pamuğu biraz bekleterek yapıyorum. 
Ojelerin tanesi 5.90 TL. biraz pahalıya kaçmış ama bir Zoya kadar değil elbette. Bu arada orta parmağımda Essie Wicked var, onu ayrıca yazacağım.

Bu ojelerin sadece Taksim mağazasında satılması işini ben hiç anlamadım. Hadi online satışı olsa oradan alacaktım ama orada da yoktu. Yolum düşmeseydi özel olarak gidip almazdım zaten. Ayrıca hadi İstanbul'da oturanlar aldı diyelim, başka şehirlerde oturan kişiler alamayacak demektir bu ojeleri. Umarım en kısa zamanda mağazalara gelmese bile online satışa girerler. 
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder