15 Eylül 2014 Pazartesi

#hayatımakyajla ile #sonbaharamerhabapartisi sponsorlarımız..

Günaydın, iyi haftalar. İlk bölümünden burada bahsettiğim sevgili Ebru'nun düzenlediği #sonbaharamerhabapartisi için yine pek çok firma desteğini esirgememiş. Ebrucuğum bizi denememiz ve fikir edinmemiz için pek çok markadan pek çok değişik ürünle tanıştırdı bu toplantı sayesinde. Hepsi için önce kendisine ve gönderen, destek olan herkese teşekkür ediyorum. Burada ürünlerin her zaman olduğu gibi toplu olarak tanıtımını göreceksiniz. Kullandığım ürünleri en kısa zamanda, diğerlerini de kullandıkça yorumlayacağım.

Hemen başlayalım; Cosmed tüy azaltıcı krem ve serum yollamış. Bunları kullanabileceğime çok emin değilim çünkü epilasyon veya ağda gibi bir işlemden sonra kullanılmaları öneriliyor sanıyorum. Ben her ikisini de artık gerek kalmadığı için yaptırmıyorum. Ya yaptıran bir arkadaşıma vereceğim ya da çekilişe dahil edeceğim. Mumyak'dan harika kokulu bir mum gelmiş, biliyorsunuz buradan yapılan alışverişlerin bir kısmı patili, tatlı arkadaşlarımıza gidiyor. Berkay Mum'dan harika vanilya kokulu bir mum daha. ProNail'den 1 haftaya kadar kalıcı CND oje, top coat, tırnak bakış yağı ve harika kokulu hem de ışıltılı bir losyon geldi. Geçen yazımda da bahsetmiştim ProNail'den Minel Hanım bizzat aramızdaydı ve bize ojenin nasıl kullanılacağını da kendisi anlattı.

Watsons içinde daha önce kullanıp memnun kaldığım ürünler ve denemek istediğim ürünlerden oluşan bir paket yollamış, bayıldım. İçindeki bazı ürünleri denemiştim ve memnun kalmıştım, o ürünler sizin de denemeniz için çekilişe konacak. Essence harika ürünler olan bir makyaj çantası yollamış. Hemen kullanmaya başladım, yakında blogda yerlerini alacaklar tabi ki.  Gratis yeşil elma aromalı ürünlerinden seçtiklerini ve çok tatlı bir de pedikür seti yollamış Bunları da deneyip yorumlayacağım. Farmasi hep olduğu gibi çok güzel bir paketle buluşmamıza katıldı. Pınar Hanım da bizzat aramızdaydı. Özellikle makyaj temizleme suyu ve köpük el sabunu hemen kullanıma açtım ve çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Detaylı yorumları yakında gelecek.

Nideno blog isimlerimizin yazılı olduğu, ahşap kapaklı bir defterle katılmış aramıza, blog notlarım için çok kullanıyorum bu defterleri, harika oldu. Dalton Kozmetik denememiz için değişik testerlar ve bir de dudak bazı yollamış. Bazı hemen kullanmaya başladım, Kuruluktan ölen Riri Woo bile dudağımda muhteşem durmaya başladı. Saç Bakım HC Hair Care'e ait bir bakım kremi yollamış. Bunu elimde açık olan, yine aynı markanın Ovex bakım maskesi bitince kullanmaya başlayacağım. 
3 adet hediye çekimiz var. Les Naturelles ve Dalton Kozmetik'den birer cilt bakımı ve Diva Pırlanta'dan %25 indirim çeki gelmiş. Cilt bakımı için randevularımı en kısa zamanda alacağım ve deneyimlerim de yine blogda olacak.

Sıcak bir yaz günü için en iyi yiyecek dondurmadır, Carte D'or'un çeşit çeşit dondurmaları ile de serinlemiş olduk ve ağzımız tatlandı.  Çiftçiden eve Türkiye'nin dört bir yanından doğal üretim çiftlikleri ile anlaşıp, istediğiniz her ürünü (hatta organik tavuk bile getiriyorlarmış) evinize kadar teslim ediyor.  Ellerinde stok da bulundurmuyorlar, hemen ne istiyorsanız taze taze temin edip yolluyorlarmış. Geçen sene Hatay'a gittiğimde gezdiğim Vakıflı köyü çiftçi kooperatifinin güzel ürünlerinden denememiz için getirmişler. Ben de bayıldığım tuzlu yoğurt kavanozunu kaptım hemen. Normalde koyun sütü ile yapılır ama bu keçi sütü ile yapılmış ve çok daha güzelidir, kesinlikle tavsiye ederim. Çok güzel çorbası olur ve aynı zamanda harika bir mezedir.
Pakmaya içinde kek yapım malzemelerinin olduğu bir paket yollamış, tabi hiç bir kabiliyetim yok bunları kullanmaya ama yazlık dönüşünde anneme vereceğim. Daha önce de ürünlerini denediğim Farina Bella 3 adet hazır kurabiye-muffin-kek karışımı yollamış. Muffin yapmak bana bile çok kolay geliyor bunlarla, hafta sonu deneyeceğim ve instagramdan da paylaşacağım tabi.

Saç Bakım Dünyası  bir mavi su, Kerastase ve Loreal'in pro şampuanlarının deluxe boylarını ve bir de Tangle teeser yollamış.  Özellikle bu Tangle Teeser denen tarağı çok merak ediyordum. Bu sayede kullanmaya başladım, yakında blogda anlatacağım. Cyrene iki minik testerı ve çekilişle dağıtılan makyaj temizleme suları ile katılmış.  Bebak havuç ve kakao özlü güneşlenme sütleri ile katılmış, Tatil bu senelik sona erdiği için artık seneye kullanabileceğim. Ama kakao özlü olan sütü daha önceden kullanıp yazısını da burada yazmıştım. Otacı yeni çıkardığı makyaj temizleme suyunu ve sanırım ambalajını değiştirdiği gül suyunu yollamış. Gül süyünü daha önce kullanmıştım, tonik olarak çok memnun kaldığım bir ürünüdür. Makyaj temizleme suyunu da elimde açık Garnier biter bitmez denemeye alacağım.

Kliksa güzel bir kupa ve stres topu yollamış. Bu toplar çok eğlenceli oluyor, bir ofis bir de ev için oldu böylece elimde.  Kalori yaktırıcı hafif bir gazlı içecek olan Aspire'da yaban mersini aromalı içeceklerinden yollamış. Ben bunu ilk denediğimde sevmiştim, ama tadını beğenmeyenler de varmış Ben arada Gratis'den falan alıp içiyorum, şimdi artık Carrefour'da da bulabilecekmişiz. Hediye Rengi hepimize ayrı ayrı ürünler yollamış, bana çok rahat kullanabileceğim, hatta ihtiyacım da olan bir takı organizer düşmüş. Plus canvas'dan evimi güzelleştirecek, İstanbul'un en güzel manzaralarından biri olan Kız Kulesi siluetli bir tablo gelmiş. 

Doa Kozmetik'den şu anda kullanmakta olduğum ve burada bahsettiğim güneş koruyuculu cilt kremi, jojoba yağı, ve bir de portakal aromalı sabun gelmiş. Kremden özellikle çok memnunum ve hala kullanıyorum, yedeğimin olması süper oldu. Arkada görünen minik zarflar yanlış resimdeler, İxora parfüm numuneleri oluyor kendileri. İxora Parfüm'den  yeni çıkan Whisper isimli parfümleri ki bu tamamen kendi ürettikleri bir kokuymuş, bir adet açık parfüm, yeni asetonları, incir kolonyasının deluxe boyu ve bir de kil maskesi örneği geldi. Asetonu da hemen denemeye başladım, özellikle koyu renk ojelerdeki performansını merak ediyorum. Lotis Pharma denemelik Neostrata ve Isis ürünlerinden bir demet yollamış. Cildime uygun olanları deneyip bakacağım. Sudocrem iki minik tester boy kremini yollamış. Bunun büyük boyu var bende, kendisinden burada bahsetmiştim. Bir tanesi sürekli yanımda olsun diye çantama girdi bile. 

Doğadan yeşil çay ve ona uygun bir tatlı kupa yollamış, kupa mutfakta, çaylar ofiste yerlerini aldılar.  Özlem Sabun'dan el yapımı minik güllü pembe bir sabun gelmiş, hemen çamaşır çekmecesine yerleşti bile.  Gizem Şeker'in çok güzel olduğuna emi olduğum şekerlerini daha açamadım, oğlumu bekliyorum gelsin de beraber yiyelim diye. Teofarm'dan tuzlu yoğurt yine girmiş buraya, olsun..

Dove'dan bir kadın bir de erkek deodorantı, ve istediğimiz gibi boyayabileceğimiz bir T-shirt ve kumaş boyası kalemleri, bunun desenine karar verip çizince instagramdan paylaşacağım.  Daha önce siyah diş macununu kullandığım Splat  bu sefer çok merak ettiğim acılı macununu yollamış. Bu macunların detaylı anlatımı yakında blogda olacak.  Dermodolin'den biri yağ biri de su bazlı iki losyon, bir bakım şampuanı ve bir de bakım duş jeli gelmiş. Bu yağ ve su bazlı kremleri daha önce başka bir markada denemiştim çok başarılıydı o nedenle bunları da çok merak ediyorum.  Pielor'dan zeytinyağı içeren losyon ve el sabunu, şampuan testerları gelmiş. Bu markayı ilk defa deneyeceğim, bakalım nasılmış. Ama zeytinyağı içermesinden dolayı yoğun kıvamlıdır diye düşünüyorum, kış aylarında kullanacağım. 

Zeze Event'in hazırladığı amerikan servisler ve incili peçetelik çok tatlıydı. Kertil Çam'dan ilk defa deneyeceğim akasya kolonyası, kokusu fena değildi, ben klasik limon kokulu olanları sevmiyorum zaten.  Senem Boutique'den de yine içinde kolonya olan, uğur böcekli minik bir şişe geldi, bu da banyodaki süslerim arasındaki yerini aldı. Maybelline Smokey eye palet de kliksa tarafından hediye edildi. Bu palete bir türlü karar verip alamamıştım. Sebebi de paletin siyah tonlarında olmasıydı. Yine de gece makyajları için kullanabileceğim kendisini.

Evet sanırım bu kadardı, katkısı olan, emeği geçen herkese çok teşekkürler.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder