16 Eylül 2014 Salı

Real Techniques retractable kabuki brush..

Geçtiğimiz haftalarda instagramdaki ludoshemakeup hesabından bir alışveriş yaptım ve kendi instagram hesabımda bahsetmiştim. Aldıklarımdan biri de Real Techniques fırçaların aslında uzun zaman önce çıkan ama ne hikmetse TR'ye bir türlü gelemeyen retractable yani kapaklı kabuki fırçası.

Aslında bu fırçayı almadan tereddüt etmiştim, çünkü boyut itibari ile oldukça geniş bir fırça, ne uygularım bilemedim önce. 

Bu kapaklıların bir  bronzer bir de dudak olmak üzere 3 ayrı seçeneği var ve üçü de aslında uzun zaman önce piyasaya çıktılar.

Tereddütte kalmamın sebebi fırçanın allık için fazla geniş, pudra için fazla açılı ve fondöten için de fazla yumuşak olmasından dolayı idi. Ama sonra her zamanki gibi gözümü karartıp aldım.

En kötü ihtimalle blending yaparım diye düşünmüştüm. Ama neyse ki korktuğum gibi olmadı. Bu fırça mesela çok pigmentsiz bir allık sürümünde çok işime yaradı. Aynı zamanda yine düşündüğüm blending işini de yapıyor. Bu iş için başka fırçalarım da var evet ama kapaklı oluşu, seyahate giderken korkmadan çantama atabilecek olmam da kararımda etkili oldu.

Tüyleri yumuşak ama çok tok değil, bence fondöten için elverişsiz. Hem büyük hem de yumuşaklığından ötürü fazla ürün yer bence. Yüzüme kontur yapmak için de kullandım, geniş bir alana tek seferde uygulama yapabiliyor.

İşiniz bittiğinde yukarı doğru kapağını çekerek fırçayı düzleştirip kapatıyorsunuz, bu bakımdan hakikaten pratik tabi. Yalnız yıkadıktan, hatta sildikten sonra bile fırçayı kapatıp bırakmayın, açık kalsın ve kurusun, yoksa hem nemli kalır hem de koku yapar.

Boyut olarak çok minicik bir makyaj çantası değil de orta boy bir şey taşıyorsanız ona sığacak şekilde.

Gratis ve Watsons'dan artık bu fırçaları da bekliyoruz, makyaj süngeri geldi bunlar da gelir umarım yakında. Unutmadan ben 35 TL.'ye aldım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder