31 Mayıs 2014 Cumartesi

Günün Ojesi Catherine Arley 270..

Günaydın, iyi hafta sonları. Günün ojesinde Catherine Arley Kozmetik tarafından yollanan güzel ojelerden biri daha, 270 numara var. 270 numara çok pırıl pırıl, kendinden simli gibi görünen ama aslında içinde sim barındırmayan bir oje. 
Plastik veya mat bitişli değil, tamamen parlak bir bitişi var. Bu rengi iki katta elde ettim ve kuruma süresi de oldukça hızlı. Oje kremsi yapıda değil, o nedenle zedelenme tehlikesi de yok. Dayanıklılığını da fena bulmadım, gerçi ben ojeyi en fazla 1-2 gün kullanıyorum ama bu süre zarfında soyulma olmaması da artı puan, çünkü soyulan ojeler de var.

Eskiden beri tanıdığım, sevdiğim Catherine Arley'nin yeniden kozmetik piyasasına hem de hızlı bir şekilde dönmüş olması beni çok mutlu ediyor.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder