13 Mayıs 2014 Salı

Yeni bir çekiliş olsun dedim... KAPANDI..

Evet bir süredir çekiliş yapmıyordum, zaten Anneler Gününü de atladım ama olsun. Karar verdim, çekiliş için ürünlerimi seçtim ve hazırım.
Herkesin hevesle baklediği Wet n Wild'dan en güzel paletlerden biri; Walking on Eggshells tabi ki çekilişimizde  en baş köşede. Bayılarak kullandığım, yazın çok işinize yarayacağını umduğum Yves Rocher greyfurt özlü yüz spreyi, NYC water street blue oje, Maybelline Master Smokey siyah kalem ve Rimmel London Apocalips Eclips rengi. Beğeneceğinizi umduğum ürünler seçmeye çalıştım.

Evet yine şartımız yok gibi, sadece blogu GFC ve Bloglovin ile izliyorsunuz o kadar. Ekstra hak için de sosyal mecralardan birinde duyuru yapmanız ve o duyurunun linkini bırakmanız gerekiyor. hesapları kapalı olanların duyurularını extra hak olarak alamayacağım maalesef. Mail adresinizi de bırakırsanız şartlar tamamlanmış oluyor. Herkese bol şans. Çekiliş 2 Haziran pazartesi günü sona erecek.
Sevgiler..

ÇEKİLİŞ KAPANDI SONUÇLARI 1-2 GÜNE KADAR AÇIKLAYACAĞIM, HERKESE ÇOK TEŞEKKÜRLER. BLOGDA DEVAM EDEN PARFÜM ÇEKİLİŞİNE KATILMAYI UNUTMAYIN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder