22 Mayıs 2014 Perşembe

Farmasi BB Age Defence & BB Eye Cream..

Günaydın. Geçtiğimiz haftalarda burada bahsettiğim Farmasi Kozmetik'den gelen ürünleri bir süredir kullanıyorum ve artık hepsini tek tek yorumlayabilirim. 
Öncelikle BB kreminden bahsedelim, uzun zamandır en sevdiğim ve bana en uygun BB kremlerden biri. Hem anti-aging özellikli, hyaluronic asid içeriyor, hem normalden yağlıya dönük cildimde parlama veya kuru bölgerde pullanma yapmadı. Göz altı kapatıcı ise yine anti-aging özellikli ve kapatıcılığı bana yeterli gelen bir oranda.

He iki üründe de paraben bulunmuyor ve Farmasi hayvanlar üzerinde test yapan bir marka değil. Ürünlerde güneş koruması özellikle belirtilmemiş olmasına rağmen içinde bulunan Titanium Dioxide GKF bulunduğunu belirtiyor bu ürünün. Bu konuyla ilgili detaylı bir bilgiyi katıldığımız RossPharma lansmanında aldık, ayrıca yazacağım.

BB krem tam kıvamında, benim cildime ağır gelmedi, kapatıcılığı yaz için uygun. Gün içinde normalden fazla bir parlama yapmadı. En iyi uygulamayı sadece bir baz üzerine ve hafif nemli bir makyaj süngeri ile yapıyorum.. Sanki hiç ten makyajı yokmuş gibi bir uygulama sağlıyor bana.

Her iki ürünün de tatlı ve hafif bir çiçek kokusu var. Beni hiç rahatsız etmedi, hatta hoşuma bile gitti. Koku konusunda aşırı hassas değilseniz rahatsız olacağınız bir koku değil. ürünlerin tamamen kokusuz olmasını isteyenler için çok uygun değil.

BB eyecream'de yine titanium dioxide içeriyor yani güneş koruması var ve paraben yok. 

Ürünün ambalajı da bence çok şık düşünülmüş. Çantada taşımaya uygun ama çantama koymaya gerek görmedim çünkü gün içinde bu ürünü tazelemeye ihtiyacım olmadı. İlk denememde ürünü sabitleyici pudra ile sabitlememe rağmen aslında bu işleme gerek de olmadığını fark ettim. Benim göz altım hafif yağlımsı, çok kuru değil, çok kuru göz altına sahip olanlar üründen çok hoşlanmayabilir.

Sünger aplikatörü ile uygulama yapması çok kolay.

Rengi açık gibi durmakla beraber benim buğday tenimde bire bir uyum gösterdi. Pembe alt tonlu görünüyor ama daha sonra o renk cilt tonunun rengine dönüyor.

Her iki ürünün yaz-kış kullanımına uygun olduğunu düşünüyorum. Özellikle yazın yok gibi bir BB isteyenler için Farmasi Kozmetik online kataloğuna bakmalarını öneririm.
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder