26 Mayıs 2014 Pazartesi

Wet n Wild The Naked Truth Palet incelemesi..

İlk gün yaptığım Wet n Wild alışverişimde bulup da alamadığım ama aklımda feci kalan The Naked Truth paleti de 2. gün gittiğimde bulunca hiç düşünmeden aldım.  Bu tonlarda kaç tane farım, kaç tane paletim var bilmiyorum bile artık ama görünce de dayanamıyorum.
Bu paleti de internette gördüğümden beri istiyorum, hele o definer ve crease renkleri beniz cezbetti resmen...

Palet 5 renkten oluşuyor ve fiyatı sanırım 14.50 TL. gibiydi. Yine üzerindeki yazılarla renklerin sürüleceği yerler tanımlanmış. 

Crease bölgesine ayrılan renk palette favorim oldu, içinde altın rengi simler bulunan bulunan bir çikolata kahvesi. Simler çok gibi görünse de gözde öyle durmuyor.

Plaetin içinde 1 fırça bir de sünger aplikatör geliyor ama o sünger aplikatörü zaten asla kullanamıyorum. 

Bu ilk iki renk paletin zayıf pigmentli renkleri, elimin üzerinde ne kadar uğraşsam da tam rengini veremedim. Ama parmağımda baya belirginler ve pigmentsiz gibi de değiller. Uygulamada da fena sonuç vermiyorlar. Gözümde silinmeden, toplanmadan bütün gün kalıyorlar. 

Diğer 3 renk ise gayet pigmentli ve hoş ayrıca definer rengini hafif hafif kaşıma da kullandım, çok doğal durdu.

Aldığıma hiç pişman olmadığım bir palet oldu, paletlerin diğer renklerini de kullanabileceğimi bilsem toplayacağım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder