5 Mayıs 2014 Pazartesi

Oriflame The One koleksiyonundan denediklerim..

Geçtiğimiz hafta Oriflame The One koleksiyonundan seçtiği bazı güzel ürünleri denememiz için yolladı, özellikle oje ve krem far sanki benim için özel seçilmiş gibi.

Sunum tabi yine çok güzel, çok tatlı bir makyaj çantası içerisinde ve nazik bir de not eşliğinde geldi ürünler. 

Bir adet ruj, mascara, eye liner ve krem fardan oluşan makyaj grubu ve bir de güzel ojesi var.

Hemen mascaraya bakalım önce,  fırçası ince ve plastikten ayrıca çok sıvı bir yapısı yok. Volume blast demesine rağmen çok dolgunluk verecekmiş gibi gelmedi bana..

Ancak uzatması görüldüğü gibi gayet iyi, topaklanma veya dağılma da yaşamadım. Ayrıca normal mascara ile sürmeyi başaramadığım alt kirpiklerime de bu mascara ile çok güzel ve kolay uygulama yaptım. 

Oje ise çok güzel bir fuşya, ismini veya numarasını göremedim bir türlü, kusura bakmayın. Pigmentasyonu ve kalıcılığı fena değil, orta karar ama kuruma süresi çok başarılıydı.

Gelen ürünler içinde ilgimi çeken ilk ürün bu eyeliner oldu. Ben kesinlikle eyeliner sürme özürlüyüm ve o nedenle kalem kullanmayı tercih ediyorum. Bu keçe uçlu linerlar çıktığı zaman biraz daha rahat ettim ama bu sefer de linerın bulaşma sorunu başıma bela oldu. O nedenle kalemden pek şaşmam. 

Ancak bu liner gözümde çok rahat kayması ve çok kısa bir sürede tamamen sabitlenmesi açısından beni çok şaşırttı. Ben rengi normal siyah sanıp, bunu grimsi bulmuştum ama sevgili Başak uyardı ki o linerlarda 2 renk var diye, evet bendeki gri-grey olanmış. Bu durumda rengi gayet normal tabi ki. Hatta eyelinerın 4 rengi varmış, buradan inceleyebilirsiniz. Burada tek kat sürdüm, gri bir linera göre rengi fena değilmiş. Bu kadar güzel sabitlenip, çıkmamasına karşın Garnier'in çift fazlı göz makyajı temizleyicisi ile de çok kolay bir şekilde, hatta hiç iz bile kalmadan çıktı.

Diğer bir ürün colour limited ruj.

Rujun ismi Rosewood eternity, ambalajını beğendim.

Çok uçuk bir gül kurusu renginde, benim dudağımda nude görüntülü durmadı. Pigmentasyon başarılı ama kalıcılığı fazla değil. Yalnız dudağımı kurutmadı ki en sevdiğim yanlarından biri de bu.

Elimde de bu şekilde görünüyor. Altta ise linerın artık sabitlenmiş ve bir yere kıpırdamayan halini görüyorsunuz. 

The One krem far ise görür görmez aşık olduğum bir ürün oldu. Daha önce bunların övgüsünü duymuştum bloglarda ama gerçekten beğenildiği kadar varmış diyebilirim.

Yine bana özel seçildiğini düşündüğüm bir renk, intense plum, bu tarz koyu ve ışıltılı mürdüm renklerine bayılıyorum.

Renge bayıldım, renkten sonra da dokusuna bayıldım. 

Güneşte görünüşü, içindeki mikro simler göze sürdükçe dağılıp çok tatlı bir ışıltı oluşturuyorlar.

Gölgede görünüşü ve artık dayanamayıp mıncıklanmış hali.

Pigmentasyonu çok iyi, parmakla da sürülse olabilir ama ambalaja benim parmağım giremedi, tırnağımla alıp da bozmak istemedim o nedenle Ecotools air brush concealer fırçası ile uygulama yapıyorum. Çok az bir miktarı bütün göz kapağıma yeterli geldi. Ancak kıvamı çok yumuşak olmakla beraber sanki pudralıymış gibi bir his uyandırdı bende, sürüldüğü yerde güzelce sabitlendi ve kaldı çünkü. Tabi bazsız olarak ne kadar kalıcı olacağını bilemiyorum ama bazlı bütün bir iş gününde çok güzel duruyor.

Bu da rujun dudağımda duruşu.. Gayet doğal bir pembe, üstelik de çizgilere dolmuyor..



Ben bütün ürünleri çok beğendim. Bu güzel hediyeler için Oriflame' çok teşekkür ediyorum. Oriflame kataloğunu buradan inceleyebilirsiniz.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder