6 Mayıs 2014 Salı

Hafta sonu alışverişleri..

Güzel ülkemize Wet n Wild'ın gelmesi şerefine ve Altıntepe Gratis mağazasında da bütün stantları dopdolu bulunca bütün istediğim ürünleri hiç indirim falan beklemeden almış olabilirim. Daha önce Comfort Zone ve I'm getting sunburned paletleri çok beğenince diğer bütün beğendiğim paletleri hiç düşünmeden sepete atıp aldım, pişman değilim.
Cuma günü standın açıldığını görür görmez Petal Pusher, Walking on Egshells ve Sweet as Candy paletleri aldım. Onların yanına ününü çok duyduğum mega last serisinden Cinnamon Spice isimli ruju, Red-d-y to go isimli balm staini ve bir de ojesini alıp o akşamki alışverişimi bitirdim. Ama stantda kalmamış olan The Naked Truth aklımda kaldı tabi.

Ertesi gün yine Gratis'e uğramam, standın dolu olduğunu görmem ve bu ikisini çantaya indirmem bir oldu. Naked Truth'un yanında  aklımda kalmasın diye bir de allık aldım tabi, ismi Mellow Vine, şahane pigmentli olduğunu söyleyebilirim şimdilik. Şu anda Naked Truth önümde duruyor ve resmen seyrediyorum güzelliğini.

Pazar günü aslında bir şey almazdım ama Beyoğlu'na gitme gafletinde bulununca, İstiklal Caddesi'ndeki Gratis'de All about nude paletten sonra almak istediğim All about sunrise paleti bulunca hiç durmadım. Yaz ayları için de bir de renkli mascara bu alışverişe eklendi. Çok da iyi oldu, paleti aldığıma çok memnunum.

Mascara biraz pigmentsiz gibi geldi bana ilk kullanımda, ancak bu kadar renk verebildim. Ama renk şahane ayrı. Gerçi Pastel'in de renkli maskaraları var elimde, bir karşılaştırma yapıp hangisinin peşine düşeceğimize karar veririz artık

Evet hafta sonu alışverişlerim baya yüklü gibi görünmekle birlikte aslında toplamda 120 TL. civarında bir şey tuttu, Mac veya Nars'da kendimi kaybetmekten iyidir diye düşünüyorum. Bütün ürünlerin yazısı kısa sürede gelecek.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder