2 Mayıs 2014 Cuma

Revigen Kadınlar İçin Saç Kaybına Karşı Şampuan..

Cuma gününü güzel bir şampuan yazısı ile kapatalım bu hafta. Bir süre önce instagram hesabımda Micro-gen Vivatinell'den gelen güzel bir paketten bahsetmiştim. İçinden çıkan ürünlerden biri de Revigen kadınlar için saç kaybına karşı şampuan idi. Bu şampuan daha önce bir etkinlikte de hediye edilmişti. O nedenle yorumlamak için fazla bekletmeden hemen kullanmaya başladım.

Şampuan özellikle kadınlarda saç seyrelmesine karşı bir şampuan, yaşla birlikte bu saç seyrelmesi de artıyor. Erkekler gibi tamamen kel kalmıyoruz ama saçları oldukça seyrek pek çok ileri yaşta hanım görüyorum ben.

İçinde vitamin ve bitki özler var, paraben yok ama sulfat var.

Benim için özellikle boyalı saçlara uygun olması, her gün saç yıkadığım için sık kullanımına uygun olması ve kepeğe karşı da etkili olması önemli. Şampuanı kullandığım süre içinde saçımda kepek oluşmadı ve saç boyam da normalden daha farklı bir şekilde solmadı.  Şu anda ilk tüp şampuanın sonuna geldim, oldukça fazla 200 ml.'lik bir ürün. Yoğun yapıda bir şampuan, az miktarı benim kısa saçıma yetiyor ama uzun saçlılar daha fazla bir miktara gerek duyabilir. Saçtan durulanması kolay ve krem kullanmadan bile saçlarımı dolaştırmadan açtı. şampuanla ilgili eksi diyebileceğim bir husus, ürün tüpte olduğu ve oldukça da yoğun kıvamlı olduğu için bir süre sonra tüpten çıkarmak için deli gibi sıkmak zorunda kaldım o tüpü, hatta ürünün bir kısmını da çıkartamadım diyebilirim.

Ayrıca da çok hoşuma giden bir tarafı da hayvanlar üzerinde test edilmiyor olması ki bu konu artık çok önem kazanmaya başladı. 

İlk kutu bittiği için bir süre bunu kullanmaya ara verdim  çünkü uzun süre aynı şampuanı kullanmak saçımda genelde kötü bir etki yapıyor. Ancak yeni şampuan kullanmamla birlikte saçlarımdaki dökülme bir anda arttı. Bu belki mevsimsel belki de şampuan değişikliğinden olabilir.  Revigen'in  ikinci kutusunu artık önümüzdeki sonbahar için saklıyorum, bakalım o zamana kadar ne gibi değişiklikler olacak saçlarımda.  Revigen şampuan eczanelerde ve sanırım yanlış hatırlamıyorsam Gratis'de satışta.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder