30 Mayıs 2014 Cuma

Bulgari Parfüm Hediye...KAPANDI..

Günaydın. Çekilişlerin biri bitmeden diğeri başlıyor. Şu anda devam eden çekiliş  için hala pazartesi gününe kadar vaktiniz var. Geçenlerde instagram hesabımda fotosunu yayınladığım bu Bulgari Rose Essentielle parfümü evet itiraf ediyorum ki unutmuştum. Dolaplarımı karıştırırken, hatta başka bir şey ararken buldum. Önce niye dolabın en gerisine ittiğimi hatırlamadım, ama sonra parfümü bileğime sıkınca aklıma geldi. Bu parfüm benim tenimde maalesef 2. bir Chanel 5 faciası yaratarak hacı yağı gibi kokuyor. Halbuki içinde açılış notasında bulunan  gül çiçeği kokusundan başka bayıldığım yasemin, böğürtlen ve menekşe kokuları yer alıyor. Kapanış notasında ise yine çok sevdiğim sandal ağacının kokusu var. Neyse olmayınca olmuyor tabi, niye aldın derseniz, ben almadım hediyedir.

Bu nedenden dolayı ve parfümün sadece 2 kere sıkılmış olmasını da sorun etmezseniz eğer sizlerden birine hediye etmek istiyorum. Bunun için de blogun GFC ve bloglovin hesabını ve ayrıca da instagram hesabımı izlemenizi rica ediyorum. Bunun dışında zorunlu bir şartım yok, yine extra hak istiyorsanız bir sosyal medya hesabında açık olarak duyuru yapmanız gerekiyor.

Bakalım bugün 30 Mayıs cuma, çekiliş 9 Haziran Pazartesi gününe kadar devam edecek. Herkese bol şanslar.
Sevgiler..

ÇEKİLİŞ KAPANDI SONUÇLAR 1-2 GÜN İÇERİSİNDE AÇIKLANACAK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder