28 Mayıs 2014 Çarşamba

Wet n Wild Oje incelemesi..

Günaydın. Wet n Wild geldiğinden beri almalara ve tanıtmalara doyamadık hep beraber. Bugün de markadan aldığım 3 adet ojeyi inceleyeceğim. Önce ojelerle ilgili fiyat politikasını biraz eleştireyim Gratis'in, hemen hemen birbirine çok benzeyen, yapı olarak da daha ucuz olanlarla aynı hatta daha da kötü olan ojelerin 8.5 TL. olmasının ne mantığı var hiç anlamış değilim.

En severek aldığım renklerden biri siyah alt tonlu kırmızı, Under Your Spell fiyatı 8.5 TL. Piyasada bundan daha kaliteli ojeler varken bunun fiyatı biraz fazla geldi bana, ama ilk hevestir tabi, yapılarını da denemek için aldım. Yapısı çok yoğun görünmekle birlikte çok da pigmentli değil, en az 3 kat gerekiyor. Neyse ki çabuk kuruyor. Fırçası da geniş, tek hamlede sürülüyor.

Şimdi bu oje bir öncekine göre daha güzel ama fiyatı aynı mı dersiniz hayır 3.5 TL. nasıl oluyor anlamadım. Gerçi bunun rengi daha güzel ama yapısı daha kötü geldi bana. Bir kere sürüldükten sonra dokulu oje gibi oluyor üzeri, ama sürümü zor, 2 katta bile hala tırnakta boşluk kalmıştı. Ben de 3 kat sürdüm. Bunun da kuruması kolay neyse ki.

Son ojemiz bence renk olarak en güzel duran ve WW'ın en meşhur ojelerinden Grey's Anatomy. İsmi de çok hoş ama pigmentasyonu hiç de iyi değil. Tırnaklarımdaki bu görüntü için akşam 3, sabah da bir kat toplamda 4 kat sürdüm. Kuruması orta derecede ve kremsi yapısından dolayı da çabuk zedeleniyor.

Her 3 oje de çok dayanıksız, uçlardan hemen soyulmaya başlıyorlar hem de aynı gün içinde. Bu nedenle açıkçası WW ojeleri farları kadar başarılı bulamadım. Piyasada, hem de Türk firmalarının hem de daha ucuz ve yapıları da daha iyi. Çok çok değişik bir renk olmadığı sürece WW farlara evet ojelere hayır diyeceğim maalesef.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder