25 Mayıs 2014 Pazar

Günün Ojesi Farmasi...

Günaydın, iyi bir hafta olur umuyorum artık. Farmasi Kozmetik'den güzel bir paket aldığımdan burada bahsetmiştim. Tabi benim için olmazsa olmaz ve ilk denenecekler içinde ojeler geliyor. O nedenle hemen iki ojesi ile devam edelim Farmasi Kozmetik'i tanımaya.

Pembe olan  405 numara, 2 katta rengini verdi ve kolay kurudu. Üstteki Pretty Dots serisinden 301 numaralı simli oje de simlerini kolayca ve eşit olarak istediğim şekilde yaydı tırnağıma. Bu oje bana biraz FlorMar'ın Icy Top serisini hatırlattı, onlara göre jelimsi kıvamı daha az gibi geldi bana tabi bu durumda biraz daha çabuk kuruyor. İki ojeyi de sevdim.

Ayrıca Farmasi Kozmetik'den Pınar Hanım'la da yaptığım görüşmede ojelerin 3 zararlı maddeyi yani formaldehit, toluren ve fitalat içermediğini de öğrendim, gönül rahatlığı ile sürebiliriz.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder