29 Ekim 2014 Çarşamba

Yeni Mim: Müzik...

Tünaydın, Cumhuriyetimizin 91. yılı kutlu olsun nice güzel yıllar görelim hep birlikte . Bugün yine güzel bir mim var,  Sihirli Mavi'den gelen bir mim ile karşınızdayım. Konumuz da müzik.






Müzik denildiğinde aklınıza gelen ilk kelime:
"Zevk" kelimesi geliyor aklıma, herkesin müzik zevki çeşitli olduğu için belki de..

 Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Ya da ara verdiğiniz?
Müzikle profesyonel olarak uğraşmadığım için bu soruyu anlamadım. Yani müzik dinlemeye hiç ara vermem vermedim de zaten. Bütün hayatım boyunca değişen türlerde pek çok şarkı ve melodi dinledim, dinlemeye de devam ediyorum.

Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanız astığınız, fan dediğimiz türden?
Ah tabi ki var olmaz mı?? Lisedeyken odamın duvarlarını Alman bir müzik dergisinin verdiği posterler süslerdi. Hayran olarak da en başta Brian Adams, Freddy Mercury, Bono, Duran Duran, Scorpions, Metallica, Andy Gibb, gibi isimleri sayabilirim.

Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Tuhaf bir şekilde Türkçe kitap okuyorsam Türkçe müzik duymak konsantrasyonumu bozar ama yabancı müzik dinleyebilirim. Aynı şey kitabı ingilizce okurken de tersine gerçekleşir acaip değil mi?

Çok klasik ama yine de sormak istiyorum: Sizin türünüz hangisi?
Rock, blues, R&B, heavy metal tarzları favorim. Klasik müziği de dönem dönem severek dinlerim. Arada çok belirli bazı ses sanatçılarından Türk Sanat Müziği dinlediğim de olur.

"Asla dinlemem" dediğiniz bir tarz var mı?
Bazıları ukalaca bulabilir eleştirebilir ama türkü dinlemekten hiç hoşlanmıyorum. 

Size bir şarkıcı olsanız, kim olmak isterdiniz desem?
Nathalie Cole, Pink falan gibi çok güçlü sese ve caz gırtlağına sahip bir şarkıcı olmak isterdim sanırım.

İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
Aslında buna verilecek o kadar çok cevap var ki. En başta sanırım herkese sanatçı sanatçı denmesini engellerdim. Gerisini ne yapacağımı hiç yazmayayım daha iyi.

"Bu şarkı benim!" dediğiniz bir şarkı var mı?
Brian Adams'ın bütün şarkıları..

TV'lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle, sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.
Hiç birini seyretmiyorum. 

"Kim şarkı söylemesin?"sorusuna vereceğiniz ilk isim ne olur?
1990'lardan sonra çıkan çoğu şarkıcı/türkücü takımı ağzını bile açmasın bence..

Evet bu mim de bu şekilde bitti. Soruları cevaplamak isteyen herkes mimi yapabilir.
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder