23 Ekim 2014 Perşembe

Missha Secret Recipe peel off maske..

Blog yazarlığı sayesinde tanıştığım iki güzel insanın Yasemin ve Ece'nin etkinliğinde Missha tarafından hediye edilen güzel ürünlerden benim payıma düşenlerden biri de Missha'nın taze sebzelerle hazırlanan peel off maskesiydi.
Genel olarak peel off maskeleri sevmiyorum hatta elimde olan bir kaç taneyi de canımı acıttıkları için attım gitti daha öncesinde. Bunu da hediye mi edeyim acaba diye uzun süre de düşündüm ama sonra hadi dedim bir cesaret kullanayım bakalım.



Öncelikle maskeyi artık sadece burun ve yanak üstü elmacık kemikleri civarına tabi göz çevresine getirmeden uyguluyorum. Burada görüldüğü gibi oldukça yoğun bir tabaka halinde uygulama yapıyorum ki kolay soyulsun. 

Yayılınca bu şekilde oluyor ve kurumaya başlıyor. Maske temiz temiz sebze kokuyor gerçekten ama fena da değil beni rahatsız etmedi kokusu.

Evet kurudu ve ucundan hafifçe kaldırmaya başladım maskemizi.

Böyle bir topak halinde soyuldu maskemiz. ürün miktarını iyice ayarlayıp, dudak çevresi, göz çevresi gibi can acıtacak yerlere denk getirmeden uygularsam çok memnun kaldım maskeden. Soyulduğu yerde alttan çıkan cilt pürüzsüz ve yumuşamış oluyor. üzerine de güzel bir nemlendirici ile günlük bakımı tamamlamış oluyorum.

Ürünün bilgilerine buradan ulaşabilir ve inceleyebilirsiniz.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder