19 Ekim 2014 Pazar

Hediye seçmek zor zanaat!!!!!

Hediye almak zor iştir. Hele de erkek arkadaşınıza, kocanıza, babanıza yani kısaca bir erkeğe hediye almak gerçekten zordur. Hiç bşr şeyi beğenmedikleri gibi bir de özenip aldığınızda bu bende vardı ama derler. O yüzden artık ben de değişik hediye arayışlarına girdim, malum önümüz de yılbaşı, pek çok alternatife ihtiyacımız olacak çünkü hediye alacak çok kişi var.

Şimdi herkese, her zevke, her keseye göre pek çok hediye alternatifi olan yeni bir site var, dekorhediye de istediğiniz her türlü hediyeyi bulmanız mümkün.  Erkekler için özel hediyeler olduğu gibi kişiye özel hediyelerden hoşlananlar için de seçenekler mevcut. 
Benim sevdiğim mesela ev hediyesi için en güzel alternatiflerden biri de duvar stickerları oldu. Benim evimde de bir kaç örneği var hatta, çok kullanışlı ve dekoratifler.



Bu da benim ev sevdiklerimden biri. oldu.

Bunların dışında yine ilginç ve bunun yanında da kullanışlı eşyalardan oluşan bir kategori daha var ki buradaki ürünlerin çoğunu çok eğlenceli buldum. Doğum günü, Sevgililer Günü, Yılbaşı gibi ayrı ayrı özel günlerde pek çok değişik seçenek ile sevdiklerinize sürpriz yapmanız dekor hediye ile artık çok kolay.
Sevgiler..


*Resimler http://www.dekorhediye.com/ dan tanıtım amaçlı alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder