30 Ekim 2014 Perşembe

Essence 3D far Irresistable brazilian sun..

Salı günü burada bahsettiğim Lucina Cafe'de brunchdan sonra kendimi Brandium AVM'ye attım ve biraz mağaza/vitrin bakındım. Çok bir şey almadım ama aldıklarımdan kendimin de en çok şaştığı şey Essence'in bu 3D göz farlarından neredeyse hiç kullanmayacağıma emin olduğum Brazilian Sun isimli rengi.


10.50 TL. gibi bir fiyatı vardı, pahalı değil ama renklerine bakıp da niye aldın derseniz bilmiyorum. Beni o anda resmen kendisine çekti. Owww bu da neymiş deyip resmen üzerine atladım farın.

Hiç kullanamayacağım değim ama tabi mutlaka 1-2 defa da kullanıp denerim, hatta yeşili denedim bile. Benim sürekli kullandığım kahve tonları ile iyi bir ikili oldu aslında. 

Bu 3D farların pigmentleri fena değil, idare eder, ayrıca fırçaya alırken de tozlanma yapmıyor. Gözümde akma bulaşma gibi bir sorun da olmadı.

Sanırım bende bu seri farlardan bundan başka 2 tane daha vardı, emin olamadım ama onlar kahve tonlarındaydı diye hatırlıyorum her zamanki gibi. Bunu da değişik renkli göz makyajlarından hoşlanıyorsanız alternatif olarak tavsiye edebilirim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder