9 Ekim 2014 Perşembe

Günün Ojesi Koton 109..

Tünaydın. Biliyorsunuz artık Koton Mağazaları da yavaş yavaş kozmetik sektörüne el atmaya başladı. Önce oje, sonra parfüm, geçen baktığımda el ve vücut kremleri vardı, yakında makyaj serisi de çıkartırsa hiç şaşırmayacağım hatta ki bekliyorum. Daha önce Koton'da aldığım ojeleri burada ve burada paylaşmıştım. Elimde pek çok ojesi olmasına rağmen bu sürdüğüm, denediğim üçüncü oluyor. 
Daha önce sürdüğüm turuncu ojeyi çok bağenmiş diğer pembeye eh işte demiştim. 109 numara tam bir sonbahar rengi, içinde altın rengi ışıltılar olan şarap rengi.



Işıltıları şişede net olarak görülürken tırnakta o kadar belirgin değil, biraz daha belirgin olmasını isterdim.

O nedenle tırnakta mat bir görüntü veriyor, ancak ışığın altında oynattıkça minik minik ışıldıyor biraz.

Fırçası orta kalınlıkta ve sürümü kolay, kuruma hızı da gayet iyi. 2 katta istediğim görüntüye ulaştı. Ama ertesi gün uçlardan biraz dökülme yaptığında ucuna 3. katı yama yapmak zorunda kaldım. 

Koton ojelerin fiyatı 2.99 TL. sanırım. 3'lü set halinde satılanlar da 9.50 TL. olması lazım. O setlerde daha değişik renkler bulabilirsiniz. Tekli ojelerin de renklerini çeşitlendirmelerini hatta ayrı ayrı koleksiyon da çıkartmalarını bekliyorum. Ayrıca da ojeler isim vermelerini isterim, mesela ben versem bunun adı Golden Wine olurdu.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder