31 Ekim 2014 Cuma

İlk parti Gratis Alışverişi..

Gratis'i 200. şubesi şerefine yaptığı %40 + %10 indirimden (ki aslında bu oran % 50'ye değil % 46'ya denk geliyor) ilk gün öğlen vakti gittiğim Maltepe Park AVM'den sadece bu iki ürünü aldım. Kasada henüz feci bir kuyruk yoktu ama mağaza çok doluydu ve benim de çok vaktim yoktu.


Balmsai zaten geçen haftadan aklımda kalmıştı, Real Techniques süngerim ise artık alarm veriyordu beni at diye.

Şöyle fikir vereyim size fiyatlar hakkında, RT sünger normalde 24.90 TL. %50 indirim olsa 12.50 TL.'ye gelmesi lazım ama ben 13.45 TL.'ye aldım. Bu fiyat benim yurt dışından aldığım ilk fiyattan ucuz öyle söyleyeyim. Balmsai ise %50 indirimle 32.95'e inmesi lazımken ben 35.59 TL.'ye aldım. Aradaki farkı göz ardı ediyorum artık çünkü bu palette yurt dışı fiyatından çok çok ucuza geliyor burada bize. Bakalım bu akşam mağazaların durumu nasıl olacak, umarım çok kuyruk yoktur da bir ihtiyaç alışveriş yapabilirim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder