13 Ekim 2014 Pazartesi

Günün Ojesi Catrice Stardust..

Günaydın. Tatilden sonra uzun zamandır taslaklarda unuttuğum güzel bir oje ile devam ediyorum. Günün ojesi sevgili Yasemin'den gelen güzel kutudan çıkan Catrice markalı ojelerden ikincisi, yine dokulu bir oje Stardust. Denemek için bunları seçerken renklerini çok beğenmiştim, dokulu olduklarını sonradan keşfettim ama iyi ki de bunları seçmişim çünkü çok beğendim.

Yapısı burada bahsettiğim Plumdog Millionare'e göre daha koyu, daha kıvamlı o nedenle sürmesi biraz daha zor oldu. Ama iki katta istediğim renge ve dokuya ulaştım. Tırnağımda 2 günden fazla kaldı ve herhangi bir bozulma olmadı. Ayrıca 2 kat sürdüğüm tırnaklar çabucak normal oje gibi çıkarken, denemek için 3 kat sürdüğüm tırnakta çıkartırken biraz zorlandım ama yine de normal aseton-pamuk ikilisi ile çıktı. 

TR'ye en kısa zamanda gelmesi gereken markalardan biri de kesinlikle Catrice bence.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder