1 Ekim 2014 Çarşamba

Günün Ojesi Flormar blue jellybean..

Günaydın. İşte Flormar'ın sugar candy serisinin en sevdiğim ojesi, blue jellybean. Hem maviyi sevmemden hem de şimdiye kadar seriden kullandığım ojeler içinde sürümü en rahat oje olduğu için kendisi favorim oldu.

Çok kolay sürülüyor ve hemen de kuruyor. Ben önce tırnaklarıma 2 kat sürdüm, ertesi gün iki tırnağıma 3. katı da geçtim. 2 katta örtücülüğü benim için biraz yetersiz kaldı, tırnak çizgisi hala görülebiliyor. Ayrıca 2 kat sürdüğüm tırnaklarımda 2. gün soyulmalar başladı. Bu arada ojeyi tırnağımda 3 gün tuttum ki bu bir rekor. 3 kat sürdüğüm tırnaklarda çıkartana kadar hiç bir bozulma yaşamadım. 2 kat kolay çıkarken,3 kat olan tırnakları biraz ovalamam gerekti. 

Renk olarak çok çok sevdiğim bir oje oldu, sık sık kullanabilirim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder