20 Ekim 2014 Pazartesi

H&M Make me Blush 3'lü allık..

Bayramda Antakya'da olunca yeni açılan AVM içindeki H&M mağazasını ziyaret etmeden ve alışveriş yapmadan duramadım tabi ki. Zaten H&M'in makyaj ürünlerini çok seviyorum, hem ucuz hem de oldukça kaliteliler. Tek sakıncası Çin'de üretilmeleri olabilir, ona da yapacak bir şey yok artık.
Allığı Sleek'i 3'lü allık paletlerine benzettim. Yalnız ambalajının tabi alakası yok ve bunun ambalajı kesinlikle tırnak kıracak cinsinden, o kadar zor açılıyor ki uzun süre üzerinde başka bir koruma bandı var da ben mi göremiyorum diye arandım durdum. Meğer alttaki minik tırnağa bastırmak gerekiyormuş. neyse ben de tam kapatmıyorum artık. Tabi bu durumda yanımda taşımam bunu asla.



İçindekiler tabi pek hayırlı değiller.

Ama renkler çok güzel, alternatifsiz mi tabi ki hayır ama 3 değişik renkli palet de 8.90 TL.'ye çok uygun bence.

Pigmentten yıkılan hatta ölen bir palet, özellikle en koyu rengi çok dikkatli uygulamak gerekiyor. Hatta ortadaki allık, koyu olan kontur, açık olan da aydınlatıcı olarak bile uygulanabiliyor. Tabi elinizin ayarını az tutarak.

Renklerin ne kadar yoğun olduğu görülebiliyor sanırım. Ama sakın bu tarz bir fırça ile uygulamayı denemeyin bile, hem fırçaya gelen rengi ayarlayamıyorsunuz  hem de inanılmaz tozlanıyor.  Ben tabi ki klasik sevgili allık fırçam Nars kabuki ile uyguluyorum, ne toz oluyor ne de renk patlaması yaşıyorum. RT'in blush brushı ile de güzel uygulama yapılabiliyor.

H&M maalesef henüz Türkiye'de istediğimiz kadar yaygın değil, o nedenle ürünlere ulaşmak biraz zor oluyor. Ayrıca geldiği anda hemen talan ediliyor. Bu konuda hala sıkıntı var yani, en kısa sürede bu stok ve mağaza konuları da çözülür umarım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder