15 Ekim 2014 Çarşamba

Farmasi Göz makyajı temizleme solüsyonu..

Sevgili Ebru'nun #hayatımakyajla etkinliğinde Farmasi tarafından gönderilen paketin içinden çıkan ürünlerden biri de göz makyajı temizleme solüsyonuydu. O sırada kullandığım Bebak biter bitmez hemen bunu denemeye aldım ve yarsına geldim hatta sanırım geçtim bile.
 
Bütün cilt tiplerine uygun olan ürünün içinde paraben bulunmuyor.



Kullandığım kadarı ile makyajı gayet güzel temizlediğini gördüm. Disk pamuğa döküp, göz üzerinde çok az bekletip çekiyorum. Bu aşamada makyajın çok büyük bir kısmını temizliyor. Alt kirpik dibinde kalan kalıntılar için ise pamukla bir daha ayrıntılı olarak temizleme yapıyorum. Sevdiğim yanı bazı göz makyajı temizleyiciler gibi ovalamaya gerek bırakmaması, ayrıca arada ovalasam bile ne gözüme ne de kirpiklerime herhangi bir zarar vermemesi. Suya dayanıklı eyelinerı bile tek hamlede çıkarabiliyor. 

Benim için bir sorun olmadı ama bıraktığı yağlı his diğer temizleyicilere göre biraz daha yoğun. Benim için sorun değil çünkü kullandığım bütün göz makyajı temizleyicilerinin üzerinden Bioderma tarzı bir misel su mutlaka geçiyorum zaten. Bir dikkat edilecek şey de tabi iki faz biribirine karışır karışmaz hemen yeniden ayrılmaya başlıyorlar. Yani ikinci bir pamuk daha kullanacaksanız o şişenin mutlaka yeniden çalkalanması gerekiyor.

Ürün  Farmasi Katalogunda bulunabiliyor.
Sevgiler..      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder