27 Ekim 2014 Pazartesi

Hafta sonu alışverişleri..

Cumartesi günü Metrocity, Kanyon ve sonrasında da Kadıköy Bahariye'de dolanınca ister istemez biraz alışveriş yaptım.


Öncelikle bir arkadaşımın doğum günüydü ve Yves Rocher'de 109 TL.'lik alışverişe yine 109 TL'lik hediye de olunca hemen bu fırsatı değerlendirdim. Arkadaşıma parfüm aldım, bunlar da hediyesi oldu. Yves Rocher'in beyaz çay özlü misel suyunu da ilk defa denemiş olacağım, iyi oldu.

Daha sonra şişelerine bayıldığım bu minik Eva Rose ojeleri Kadıköy'de aslında iç çamaşırı, pijama tarzı şeyler satan Kompedan isimli bir mağazada buldum, bulunca da çoğunu aldım. Tanesi 1 TL. zaten.

Mertocity Rossmann'dan yeni gelen ojelerden, minik bir fimo kutusu ve Alterra'nın makyaj temizleme mendillerini aldım.

Ve cumartesi günü instagram hesabımdan takip edenlerin bildiği gibi Makyaj Kelebeğim ve Biricit ile buluştuk. Sevgili kelebeğimiz Ankara'da İstanbul'a taşındığı için artık sık sık görüşebileceğiz demektir. 

Bir hafta sonu özeti de bu şekildeydi.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder