22 Ekim 2014 Çarşamba

Yeni çekiliş başlıyor.. KAPANDI..

Uzun zamandır çekiliş yapmamıştım, sebebi bir türlü ayarlanıp da resimleri çekememiş olmam tamamen. Neyse ki dün eve erken gidip bu sorunu hallettim ve hemen başlatıyorum çekilişi.
Hediyelerimiz bu şekilde, Pure Beauty Silky Touch SPF 50 krem, çilekli Balmi lip balm, Farmasi aynısafa özlü krem, NYC ve H&M ojeler ve H&M fondöten fırçası. Umarım seversiniz.

Neredeyse bütün ürünlerin yorumları blogda mevcut, sanırım bir tek aynısafa özlü kremi yazmadım ama onun yazısı da gelecek yakında.

Şartlar yine yok gibi, blogu GFC ve Bloglovin hesaplarınız ile izlemeye almak ve +1 hak için de herhangi bir açık sosyal medya hesabınızda çekilişi duyurmak ve linkini de yorum olarak bırakmak, hepsi bu kadar. Çekiliş 14 Kasım Cuma gününe kadar devam edecek, sadece yurt içine gönderim yapabileceğim. Herkese bol şans diliyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder