31 Ekim 2014 Cuma

Sephora Subtle Gray krem far..

Sephora'nın 31 Ekim'e kadar sürecek eskiyi getir yeniyi götür kampanyasını ben de geçtiğimiz hafta 4 ürün alarak değerlendirdim. Bunlardan biri de yeni çıkan krem farlarından Subtle Gray isimli farı oldu.


Bu rengi daha önce arkadaşıma verdikleri tester ile denemiştim. Göz makyajında gri renkten hoşlanmamama rağmen, bunun verdiği ışıltı ve uygulama kolaylığı hoşuma gitti. Elimde grimsi renk olarak Maybelline Color Tattoo'lardan Permanent Tauppe var ama bu tamamen farklı, PT metalik bir ışıltı verirken bunun ışıltısı simli gibi.

Güneşte bu şekilde görülüyor.

Aslında içinde ışıltı yokmuş gibi ama minik minik ışıltılar ışık değişimlerinde görülebiliyor. 

Gün ışığında, gölgede görünüşü böyle. Renk oldukça pigmentli, ben Ecotools'un air brush concealer fırçası ile uyguluyorum çünkü zaten cam kavanozu parmağım girmiyor. Kalıcılığını ve sabitlenmesini de beğendim. Akşama kadar hiç akma veya dağılma yapmadı ki MUFE'ın başka br krem farı ile de beraber kullandım bir de.

Güneş altında görünüşü de bu şekilde.

Seride bundan başka sanırım 4-5 renk daha vardı. Ben % 30 indirimle aldım, normal fiyatı 39 TL. gibi bir şey sanırım. İndirimi kollayıp almak daha mantıklı.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder