30 Ekim 2014 Perşembe

Günün Ojesi Essence Aquatix Koleksiyonu Caribbean Sand Aquatix Bay..

Günaydın, günün ojesi Essence'in yeni gelen koleksiyonu Aquatix'den Caribbean Sand olarak tanımladığı metalik yeşil-mavi renkli, ışıltılı ve hafif de dokulu olan ojesi Aquatix Bay. Bu koleksiyonu heyecanla bekliyordum çünkü oje renkleri hem benim sevdiğim gibi metalik ve ışıltılı yeşil-mavilerden ve morlardan oluşuyor hem de doku efektleri var.



Renk çok güzel ve ışıl ışıl olmasına rağmen dokusu kum efektli denecek kadar pütürlü değil. Dokulu ojeleri sevmeyen ama böyle ışıltılı renklerden hoşlananlar bu kısmı daha çok sevecektir. Ben biraz daha pütürlü olmasını tercih ederdim. Bu haliyle daha çok ışıltılı yani Glitter Effect diyebileceğimiz ojelerden olmuş. Altına bu renklere yakın veya beyaz bir kat ile kullanabileceğiniz gibi tek başına da sürebilirsiniz. Be tek başına ve 2 kat sürdüm. Biraz tırnak boşlukları ve çizgisi gözüktü, sanırım 3 kat daha iyi duracaktı ama artık sürmedim 3. katı. Kuruması kolay ama çıkartması biraz zor oldu. Gerçi bu asetonsuz bir oje temizleyici ile silmemden de kaynaklı olabilir. Koyu renk ojeler için olan asetonlarla daha rahat temizleneceğini düşünüyorum.

Koleksiyonda bulunan bütün renkleri aldım, hatta o pudra pembesine bile dayanamadım, hepsi sırayla blogda ve instagram hesabımda olacaklar.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder