13 Ekim 2014 Pazartesi

Eklips makyaj süngeri..

Burada bahsettiğim Gratis bayram indirimi alışverişime son dakikada bu uzun saplı Eklips makyaj süngerini de dahil ettim. Bir de pembe rengi vardı sanırım ama bunu daha çok beğendim.  Fiyatı 8-9 TL. gibiydi sanırım. 
Aslında RT makyaj süngerinden sonra bunlardan çok fazla bir şey beklemiyorum artık. Günlük makyajda belki göz altı kapatıcımı sabitlerim diye düşünmüştüm. Ucu hafif konik ama yine de göz altım için düşündüğümden biraz büyük buldum. 



Ama bütün yüze uygulama yaptığımda aslında hiç de fana olmadığını gördüm. Özellikle o sivri ucu ile burun kenarına bile kapatıcı sürebildim. 

Ben kuru olarak kullandım, aslında ıslak olarak kullanılsa belki daha da güzel uygulama yapacaktır. 

Günlük olarak temizlenmesi de kolay, makyaj temizleme mendilleri ile üstten güzelce silinip temizlenebiliyor. 

Elinizde hiç makyaj süngeri yoksa ve almak da istiyorsanız Watsons'ın yeni getirdiği Real Techniques makyaj süngeri ile başlamanızı tavsiye edebilirim. Ama RT'niz varsa ve elinizde değişik bir sünger daha olsun isterseniz bunu da alabilirsiniz. Diğer pembe ve sert süngere göre (markasını unuttum) daha başarılı buldum bunu.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder