1 Ekim 2014 Çarşamba

Too Faced Chocolate Bar Palet..

Günaydın. Evet nihayet aylardır hayallerimi süsleyen far paletine kavuşmuş bulunuyorum. Too faced ülkemizden çıktı diye çok üzüldüm ama zaten varken bile sanırım bu palet hiç gelmemişti buraya. Alanlar  yurt dışından veya instagram satıcıları vasıtası ile almışlardı. En sonunda ben de instagramda satış yapan Ludoshemakeup sayesinde bu palete kavuştum. Kendisine paletten söz edip istediğimi söyleyince sipariş listesinde olmadığını ama beni de kırmak istemediği için getirteceğini söyleyince gerçekten çok mutlu oldum. Ve palet söz verdiği gibi Eylül 15 gibi elimde oldu.

O kadar çok istemişim ki demek ki gerçekten bir süre açmaya bile kıyamadım. 



Paletin dış kabı metal ve çikolata şeklinde, ambalaj sağlamca gözüküyor ama yine de karton ambalajını da atmadım ne olur ne olmaz yanımda taşımak için lazım olur diye.

Farların isimlerine ayrıca bayıldım.

Şu renklerin güzelliği beni öldürüyor gerçekten büyük zevk bunu seyretmek. Benim gibi kozmetik ve makyaj meraklıları anlayacaktır ne hissettiğimi burada. Farların bazıları mat bazıları ışıltılı, iki baz rengi diğerlerine göre daha gramajlı. Üstte mat olan yani white chocolate her makyajda kullanılabilecek tam bir mat şampanya rengi. 

İçindekiler çok masum değil, Bütün zararlı maddeler var, umurumda mı kesinlikle değil. Bu arada paleti açar açmaz gelen o tatlı kakao kokusunun nedeni de burada, içinde kakao, vanilya ve meyve tozu var. Kokusu gibi tadı da kakaolu gibi, evet nette bu konuda yorumları okuyunca dayanamadım tadına baktım.

Renklere tek tek yakından bakabiliriz, tabi Google'da çok daha iyi swatchlar bulabilirsiniz.  Genel olarak paletin en pigmentli renkleri yukarıdakiler. Özellikle gilded ganache'ın pigmentine diyecek yok. Hazelnut ile gilded ganache ışıltılı, salted caramel ise mat yapıdalar. Salted caramel'in yapısı biraz daha tebeşirimsi, diğerleri daha yumuşaklar. 

Yine paletin pigment açısından iyi renklerinden, özellikle marzipan ve semi sweet favorilerimden oldu. Bu arada hazelnut ve haute chocolate en çok dökülme yapan renklerden.

Evet paletin en pigmentsiz renkleri, strawberry bonbon ve milk chocolate, baz rengi olarak idealler. Çok fazla renk vermedikleri için üst üste sürmekte sakınca görmüyorum zaten.

Buradaki renklerden yine en pigmentsiz bulduğum candied violet oldu, buna karşılık diğer renkleri özellikle blackforest truffle ve triple fudge'ı çok beğendim.

Bunlar da baz olarak kullanılan ve gramajı fazla olan iki rengimiz, white chocolate biraz az pigmentli iken, diğeri pigmentten ölebilir. Bunu ayrıca aydınlatıcı olarak da kullanmayı denedim ve gayet başarılı buldum. 

Palet içindeki bazı renkler daha tebeşirimsi, bazıları daha yumuşak, hemen hepsi alırken tozutuyor ve pigmentasyonda da fark gösteriyorlar. Ama aldığına pişmanmısın derseniz kesinlikle değilim. Her rengini ayrı sevdim. Uzun zaman boyunca zevkle kullanacağım bir palet oldu. Zaten mutlaka bir baz ile kullandığım için pigmentasyon konusunda sorun yaşamıyorum. Fırçaya alırken de tozutmamaları için biraz daha dikkatliyim. Biterse de kesinlikle yeniden almaya çalışırım.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder