15 Ekim 2014 Çarşamba

Sleek Antique Allık..

Günaydın. Sleek ürünlerini çok seviyorum, markanın TR'de olmamasının da etkisi ile bayram öncesi yine bir blog satışında bu allığı görünce dayanamadım ve hemen aldım. Aslında daha önce de yine Sleek'in 3'lü allıklarından arkadaşım getirmişti bana, yazısı da buradaymış. O palet pigmentten yıkılan bir paletti, bu allığı o kadar pigmentli bulmadım.

Siyah ve tozlanmaya kirlenmeye müsait bir ambalajı var ama sapasağlam, çantaya at çık hiç bir şey olmuyor. Buna karşılık açması kapatması da kolay, bazı markaların kapakları gibi tırnak kıran cinsten değil neyse ki.



İçinde tabi ki talc bulunuyor, yapacak bir şey yok.

Rengi bana biraz Nars Sin allığı hatırlattı, bu tarz koyu gül kurusu renkler yaz-kış favorimdir zaten, ne kadar alsam da doyamıyorum. Görüntüsü bana biraz taşlaşma olabilir hissi verdi, umarım olmaz.

Güneşte görünüşü de bu şekilde, ışıltı, sedef bulundurmayan bir allık.

Dediğim gibi pigmentten yıkılmıyor ama fena da değil, yine de çok fazla kaçırmaya gelmez. Fazla tozlanmıyor. Zaten Nars kabuki veya RT blush brush gibi konik uçlu fırçalarla uygulamada tozutma problemini hiç yaşamıyorum. Kalıcılığı ortanın bir tık üzerinde, bu markadan biraz daha kalıcılık beklerdim doğrusu ama yine de sorun değil, tazeleriz ne yapalım.

Sleek gerçekten bu fiyatlarına göre kalitesi ile TR'de olmasını istediğim markaların başında geliyor. Bu allığı da aldığıma memnun oldum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder