8 Ekim 2014 Çarşamba

mamacim.com alışverişi ve Caudalie'den gelenler..

Günaydın, Bayram arasından sonra yeniden merhaba herkese. Hemen Bayram öncesi yaptığım bir alışveriş ile başlayalım. Uzun zamandır daha önce kullandığım ve burada bahsettiğim Caudalie Beauty Elixir'i yeniden almak istiyordum. O nedenle uzun araştırmalardan sonra bana fiyatı en uygun gelen mamacim.com'dan diğer denemek istediğim ürünleri de katarak bir alışveriş yaptım. Tabi öncesinden twitterdan da bir araştırma yaptım. Sevgili Balböceğim siteden daha önce alışveriş yaptığını ve çok da memnun kaldığını belirtince hemen siparişimi verdim.
Beauty Elixir'in yanında yine denemek istediğim Grape Water, makyaj temizleme köpüğü ve Zeste de Vigne isimli parfümü de kattım. 



Daha önce kullandığım Parfume Divine'den de burada bahsetmiştim. Ona da bayılmıştım, buna daha da bayıldım. Şişesi falan da harika, bundan sonra çok beğenmezsem high-end parfüm kullanmayabilirim.  Bunlar benim en denemek istediğim ürünlerdi, hepsi denedikçe blogda olacak.

Alışverişimi salı yapmıştım sanırım, kargo perşembe günü elimdeydi. Gayet memnun kaldığım bir alışveriş oldu, sitenin gönderim hızı iyi, MNG kargo daha erken getirebilirdi ama mesaisi saat 17.00'de biten iş yerine saat 16.50'de geldikleri için az kalsın beni bulamayacaklar ve kargonun gelmesi 1 gün daha uzayacaktı. Bu da ayrı bir saçmalık, güzergahları böyleymiş. 
Perşembe günü gelen kargomdan sonra pazartesi günü gerçekten sürpriz bir kargo daha elime ulaştı. SCC İletişim-Caudalie çok nazik bir hareketle bana denemem için 3 yeni Caudalie ürünü daha yolladı. Paketten  nemlendirici tonik, overnight recovery oil ve divine scrub çıktı. Toniğin  ve scrubın ününü daha önce duymuştum. Overnight recovery oil'i kullanmak için havaların iyice soğumasını bekleyeceğim, çünkü sıcaklarda cildim kuru yağlarla çok iyi anlaşamıyor. 

Divine scrub'da istek listemde yer alan bir üründü, bunun da seveni çok. Yaz kış zaten scrub kullanmayı seven bir insanım.

Yalnız bunun yapısı oldukça yoğun bana yine kışlık bir ürünmüş gibi geldi. Bakalım deneyip göreceğiz.

Recovery oil ise özellikle hassas ve kuru ciltler için kış aylarında benim cildim aynen bu duruma geçtiği için çok faydalı olacağını umuyorum.

Bu güzel ürünler için SCC İletişim-Caudalie'ye çok teşekkür ediyorum, ürün yorumları kullandıktan sonra burada olacak. 
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder