10 Mayıs 2012 Perşembe

Yves Rocher Ovale Lifting Maske

Geçen ay Carrefour'da gezerken Yves Rocher'in de önünden geçmiştik. Sivilceli ciltler için olan Pure System ürünlerinden burada  bahsetmiştim. Onları alırken satış görevlisi  bir de yüz ovalini toparlayıcı bir maske önermişti bana. Haftada iki defa yer çekiminin ters yönüne kasları çekerek minik fırça darbeleri ile sürmemi de tembihlemişti. Ben de maskeyi yazmak için en az bir ay kullanmayı istedim. Artık yavaş yavaş bir fikir oluştuğu için yazabilirim.

Ürünün genel görünüşü..


Burada da ürünü nasıl süreceğiniz tarif edilmiş. Görüldüğü gibi kasların yer çekimine yenik düşmesini engellemek için ters yöne çekilerek sürülüyor.



 Ürünün ucunda böyle bir fırça var kapağı çevirerek aktif hale getiriliyor ve içindeki kremi hiç el değmeden yani gayet hijyenik bir şekilde bütün cilde sürebiliyorsunuz. İşiniz bitince de kapak tekrar çevrilerek kapatılıyor, böylece fırçaya fazla krem akışı durmuş oluyor. Bence bunu çok iyi düşünmüşler.



Ürünümüz 40 ml. ve bu fırçanın ucuna gıdım gıdım çıktığı için bence uzun bir süre gidecek. ürün yüze sürüldüğü zaman güzel bir parlaklık ve esneklik veriyor. Yüz toparlanmasına da uzun vadede iyi geleceğini düşünüyorum. Şu anda bile sanki minik sarkmaları engellemiş gibi geliyor bana.
Yanlız şu anda olumsuz birr yönü aklıma geldi. Genelde bu tür tüpdeki ürünler sonuna doğru ne kadar sıkarsan sık tüpün içinden çıkmamakta inat ederler. Bu ürün de tüp içinde olduğu için muhtemelen başıma gelecektir. Öyle bir durumda ben normalde tüpü kesip içindeki kalanı başka bir kutuya koyuyorum. Ama bunun özelliği fırçası ile sürülmek olduğu için, eğer öyle bir şey yapmam gerekirse fırçasını atmayıp her seferinde kutudan alarak kullanmam lazım gelecek. Neyse bakalım o zaman düşüneceğiz bunu.
Sevgiler.

2 yorum:

  1. Güzel bir ürün gibi duruyor , yağlı ciltler için uygunsa mutlaka denicem bende ..aynı modelde bir kaç markanında bu tarz kremleri çıkmış ...paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. bende yeni deniycem bakalım görücez...

    YanıtlaSil