9 Mayıs 2012 Çarşamba

Yeni Kalyon Ojeler

Kalyon biliyorsunuz tırnak bakımı için bir sürü ürünü bulunan güzel bir marka. geçen hafta Watson'sda gezerken bu markanın yeni oje çıkardığını gördüm ve hemen bir tane denemek için aldım. Tabiki denemek için aldığım renk kırmızıydı ama ne yazıkki diğer renklerini de çekmeyi akıl edemedim o anda. Çok fazla çeşit de yoktu zaten ama en kısa zamanda çeşitlendireceklerine eminim bu koleksiyonu. Daha önce nedense Kalyonun hiç bir ürününü kullanmamış bir insan olarak bu ojeyi oldukça başarılı bulduğumu söyleyebilirim.





Oje 12 ml. ve fiyatı da çok pahalı değildi (tabi yine unuttum) 5-7 TL. gibi bir şey aklımda kalmış ama yanılıyor da olabilirim. Ojenin sürümü güzel ama ilk katta istenilen rengi sağlayamıyor, 2. ve 3. katlar da gerekiyor. Bununla birlikte bir de denemek amacı ile tırnak sertleştirici aldım. Eskiden tırnaklarım o kadar serttiki manikürcüler zor keserdi ama son zamanlarda hafifçe yumuşadığını görüyorum. Bu da sanırım çok oje sürmekten olacak. Bu nedenle Kalyon Tırnak sertleştirici ürünü deneyeceğim bir süre, bakalım nasıl sonuç alacağım.. Bu arada şimdi sitesinde gördüm, yeni Tırnak beyazlatıcı cila, Tırnak ve Tırnak eti peeling ve Sararmayı önleyici cila çıkmış. Hepsini denemeyi düşünüyorum.
Sevgiler..

2 yorum: