15 Mayıs 2012 Salı

Mascara Dosyasına devam ediyoruz..

Dün anlattığım 3 adet maskaradan sonra bugün de elimdeki Pastel maskaralardan bahsetmek istiyorum. İlk maskara Pastel Express Volume+Lenght.



Uzun zamandır kirpiklerimi hem uzatacak hem de dolgun gösterecek bir maskara arayışındaydım. Gerçi hala aradığımı tam olarak bulmuş değilim. Ama bu maskara gerek kolay sürülmesi, gerek kirpikleri gündüz için uygun bir boya uzatması, gerekse de fiyatı açısından oldukça uygun diyebilirim. Bunu Watsons'dan yanında göz kalemi hediyesi ile 10 TL. gibi bir fiyata almıştım sanırım. Kullanımı rahat bir maskara, akmıyor topaklanmıyor ama yine de çok dolgun bir görüntü vermiyor. O nedenle eğer alırsanız çok şey beklemeyin.


Sanırım Paste'in bu şeker gibi maskaralarını bilmeyen görmeyen yoktur. Ben bundan 2-3 sene önce deli gibi renkli maskara arıyordum. Hatta o zaman canımız alışveriş sitemiz Çilekimizden parama kıyıp Dior'un pembiş bir maskarasını getirtmiştim. Onu kullandım ve hevesimi de aldım sanırım. Ama Pastel bu maskaraları çıkarınca da denemeden yapamadım tabi. Hemen yeşil rengini almıştım. Pembe renk de bana sevgili ojemrujumrimelimin hediyesi. Ancak bu maskaraları artık sadece özel bir durum varsa kullanabiliyorum. İşyerinde yaptığım makyaja renkli maskara çok uymuyor. Ama tatile gittiğim zaman sık sık kullanıyorum bunları. Maskaralar ucuz fiyatlarına karşı ne bir kuruma ne de bir topaklanma yaptı. Uygun fiyata değişik şeyler denemek için ideal diyebilirim. Tabi maskaralar sadece kirpiklere renk veriyor. Öyle fazla bir dolgunluk veya uzatma yapmıyor. O nedenle sadece çeşit olsun değişiklik olsun diyorsanız alıp kullanabilirsiniz. 
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder