14 Mayıs 2012 Pazartesi

Bitirdiklerim.. (Nihayet)

Böyle kozmetik ürünlerini hemen bitiriveren insanlara bayılıyorum. Benim malzemelerim kullan kullan bitmiyor. Hem iyi hem de kötü bir şey bu tabi. İnsan bir an önce bitsin de yenisini alayım istiyor ama bir taraftan da ürününüzüuzun uzun kullanabiliyorsunuz. Ben bu ay sadece 3 parça ürün bitirebildim.
İlki Geçen kampanyadan 2 TL. ye aldığım ama asıl fiyatı 18.40 TL. olan Avon makyaj temizleyicisi. Bu ürünün fiyatı hiç düşmez biliyorsunuz ama nasıl olduysa geçen kampanyalardan birinde bir adet kapatıcı veya fondöten alana bu makyaj temizleyicisini 2 TL. yapmışlardı. Ben de denemek için aldım. Böyle hafif yağlı bir his uyandıran, çok da bayılmadığım bir temizleyici oldu kendisi. Sanırım ben süt şeklinde olan temizleyicileri daha seviyor ve tercih ediyorum. Bir daha almayacağım bunu.


Biten ikinci ürün Flormar'ın göz makyajı temizleme ürünü. Bunu da çok uygun bir fiyata almıştım. Yine iki fazlı bir ürün biri yağ biri su gibi çalkalanarak karışıyor ve o şekilde kullanılıyor. Gözde yağlı bir his bırakıyor ve üzerinden başka bir sıvı ürünle geçmedikçe de o his kaybolmuyor. Tek iyi tarafı eğer çok yoğun bir göz makyajı yoksa bir silişte çıkarması. Ama yine de kirpikleri biraz ovalamak gerekiyor tabi. Bunu da bir daha almayı düşünmüyorum.


Üçüncü ürünümüz de TBS'un zeytinyağlı el kremi. Bu ürün çok yoğun ve tuhaf kokulu bir ürün. Tabi kokusu organik olduğundan dolayı içinde parfüm veya başka katkı ürünleri barındırmamasından ötürü. Elleri güzelce besliyor ve bakım yapıyor. Ama bunu sürünce de bir süre başka hiçbir şeye dokunulmuyor. Tam olarak emdikten sonra eller parlak parlak ve yumuşak oluyor. Üründen kısmen memnun olmama rağmen yine de yenisini almayı düşünmüyorum.



Bu ay bitirebildiklerim bunlar. Artık önümüzdeki aylara bakacağız..:-))
Sevgiler..


1 yorum:

  1. Flormar'ın makyaj temizleyicisini bende iç beğenmemiştim..
    Kenevirli el kremi kış aylarında tam bi kurtarıcı ama o kokusu yok mu :((

    YanıtlaSil