28 Mayıs 2012 Pazartesi

Ayakkabı alışverişi..

Ayakkabılara bayılırım, hatta deliririm onlar için ama uzun zamandır tam istediğim şekilde ayakkabı bulamadığım için alamamıştım birşey. Haftasonu bunun acısını çıkardım. Önce Kotonun hafta sonuna özel %30 indiriminden bir çift babet aldım. Daha sonra Polaris'den uzun zamandır aradığım burnu açık espadril tarzi bir ayakkabı aldım. Aynı akşam LC Waikikiden bir çift ve Deichmann'dan da bir çift olmak üzere 2 çift ayakkabı daha aldım. Ayakabıların hepsi indirimdeydi ve bana toplamda 180 TL. gibi bir fiyata geldiler. Eh dört çift için fena değil bence bu fiyat. Hepsi çok rahat, yaz boyunca doya doya kullanacağım ayakkabılar. Fiyatları da fazla olmadığı için bir süre kullanıp, sıkılınca verebilirim yenilerini alabilmek için.







İşte yeni cicilerim.. Ben hepsini çok beğendim. İşte böyle almıyorum almıyorum, almaya başladımmı da duramıyorum. Neyse bir süre ayakkabı almam sanırım, tabi çok beğenirsem o başka..:-))
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder