25 Mayıs 2012 Cuma

Maskara Dosyasına devam ediyoruz..

Maskara dosyasına uzun süre ara verdim ama başka şeyler girdi araya bir türlü toparlayamadım bu konuyu. Şimdi ilk maskaramız Diorshow Iconic maskara. Bu maskara bana Dior'un daha önce tanıttığım makyaj paleti içinde gelmişti. Maskara çanta boyu olduğu için fırçasını yorumlamak istemiyorum. Ama kendisi hakikaten güzel bir maskara. Bu maskaranın tam boyunu daha önce de kullanmıştım. Bir kere  tam siyah ve rengi 2 sürüşte veriyor. Yanlız bunu waterproof olanı benim gözüme hafif bir alerji yapmıştı, sürdüğüm zaman sürekli gözlerim yanıyordu. Onun dışında kirpiklerimi de Minnie Mouse gibi yaptığını da bilirim, o derece iyidir yani. Fiyatı ben alıp kullandığımda 80 TL. falandı, şimdi hiç bilemiyorum gidip de soramıyorum.. Şimdilik çanta boyu ile idare edeceğim mecburen..




İkinci maskaramız Rimmel Curved BRush Volume Maskara. Bunu geçtiğimiz hafta sonu daha önce bahsettiğimm fondöten ile birlikte aldım. Fiyatı 13-14 TL. civarında olması lazım. Gayet uygun. Bunu alırken Rimmel'in diğer maskarası Scandal Eyes adlı maskaya da baktım. Ama Watson'sdaki satış görevlisi o maskaranın fırçasının gayet tombul olduğunu ve benim kirpiklerimi iyi tutmayacağını söyledi. Böyle ince, uzun, hafif kıvrık fırçalar benim gibi kısa kirpiklilere göreymiş. İlk defa bir satış görevlisi faydalı bir bilgi verdi bana.
Bu arada maskara tam da onun dediği gibi çıktı, kirpiklerimi gayet güzel kavrıyor, döndürüyor, hafifçe kıvırıyor ve uzatıyor. Ama dolgunluk durumu yok tabi ve topaklanma da yapmadı.



Üçüncü maskaramız Oriflame VeryMe Fat Lash maskara. Bu maskara Oriflame tarafından yarışma ödülü olarak yollanmıştı bana. Üzerinde Fat Lash yazıyor ama pek dolgun kirpik durumu yok bunda da, daha çok uzatıyor kirpiklerimi. Çok fazla topaklanma yapmıyor, rahatça gün içinde spor yaparken bile kullanıyorum. Maskaranın fırçası da bana uygun, ince ve uzun  bu nedenle kirpiklerimi de rahatça kavrıyor.




Son maskaram yine Dior'un. Sevgili çilekden uzun bir zaman önce almıştım. O zaman renkli maskara diye öldüğüm ve Türkiye sınırları içinde de renkli maskara sorana deli gözüyle baktıkları için Strawberry'de bulunca direk atladım ve aldım. Maskaranın tabi uzatmak, kıvırmak, doldurmak gibi bir iddiası yok, Dior olması ve renginin de pembe olması yeterli.





Bunu tek başına sürdüğüm zaman kirpiklerim bildiğin kırmızı oluyor. Twilight vampiri durumu yani. O yüzden ben de siyah ya da kahverengi maskaranın üzerine böyle renk oyunları vererek kullanıyorum bunu. Bazen sadece kirpiklerin dış köşesine uyguluyorum bazen de bütün kirpiklerin sadece ucuna, iki şekilde de gayet güzel duruyor.  Renkli maskarayı artık çok sık kullanmasam da hala seviyorum.
Sevgiler...



4 yorum:

  1. Hi lona carmen l will definitaly look at your blog..

    Hi sweetmelody l will do as you said on monday.. See u around.. Thnx four the follow..

    YanıtlaSil
  2. I've never tried Diorshow Iconic but I would love to, I absolutely love Diorshow extase. :D

    http://www.101fashionstreet.com/

    YanıtlaSil
  3. Rimmel'in rimellerini beğeniyorum ben.. Denemediğim bir kaç tanesi kaldı galiba :D

    YanıtlaSil
  4. j.d. yeni rimeller ve rujlar denemeye ben de bayılıyorum..:-))

    Anca.. Love to try diorshow extase..

    YanıtlaSil